فروش جهانی Honor 5X از مرز ۸ میلیون دستگاه گذشت

اخیرا کمپانی هواوی اعلام کرده است که فروش گوشی  Honor 5X از مرز 8 میلیون گذشته است. Zhao Ming رییس کمپانی چینی برند Honor، روز گذشته در طول رونمایی از گوشی Honor 5A در چین این خبر را اعلام کرد.

0

وی همچنین اعلام کرد که انتظار می‌رود در آینده فروش این گوشی به مرز 10 میلیون دستگاه نیز برسد. هرچند که بر طبق اطلاعات به دست آمده زمان قطعی این اتفاق مشخص نیست.

گوشی هوشمند Honor 5X اکتبر سال گذشته در چین و سپس ژانویه امسال در آمریکا و اروپا عرضه شد. این گوشی از یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با وضوح 1080p، چیپست هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 616 به همراه سه گیگابایت حافظه رم، 16 یا 32 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین‌های 13 و 5 مگاپیکسلی و اندروید 5.1.1 قابل ارتقا به اندروید 6 بهره می‌برد. این گوشی همچنین از یک بدنه تمام فلزی برس خورده استفاده کرده و به حسگر اثر انگشت نیز مجهز شده است. هواوی آنر 5X مهرماه سال گذشته معرفی شد و با قیمت حدود 700 هزار تومانی خود در ایران نیز از فروش خوبی برخوردار است چرا که از رقبای هم‌قیمت خود گزینه مناسب‌تری محسوب می‌شود.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.