گوشی هوشمند مقرون به‌صرفه Meizu M3S با بدنه فلزی در چین معرفی شد

شرکت میزو چند سالی هست که در زمینه عرضه گوشی‌های هوشمند اندرویدی فعالیت می‌کند و از همان استراتژی شیائومی برای عرضه گوشی‌های مقرون به‌صرفه اما قدرتمند استفاده می‌کند. این شرکت به تازگی گوشی M3S خود را با بدنه فلزی و قیمتی مناسب در چین معرفی کرده است.

0

اگر به خاطر داشته باشید گوشی هوشمند Meizu M3 اوایل اردیبهشت ماه با بدنه پلاستیکی و قیمت 92 تا 123 دلار (بسته به حافظه داخلی و رم) معرفی شد و حالا Meizu نسخه‌ای قوی‌تر از آن را با طراحی بهتر و بدنه فلزی معرفی کرده است. Meizu M3S مانند M1 Metal از بدنه فلزی بهره می‌برد که شباهت مختصری هم به طراحی گوشی‌های اچ‌تی‌سی و اپل دارد. این گوشی از یک صفحه‌نمایش 5 اینچی 720p بهره می‌برد که بر روی آن شیشه محافظ با خمیدگی 2.5D قرار گرفته است.

Meizu-M3s-grey

میزو پردازنده این نسخه را به مدل مدیاتک MT6750 با هشت هسته 1.5 گیگاهرتزی ارتقا داده و قرار است آن را در دو نسخه یکی با حافظه داخلی 16 گیگابایت و 2 گیگابایت رم و دیگری 32 گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیگابایت رم عرضه کند که البته درگاه کارت حافظه برای افزودن 128 گیگابایت دیگر نیز در نظر گرفته شده است. این گوشی با درگاه هیبریدی عرضه می‌شود به این معنا که می‌توانید به‌جای استفاده از کارت حافظه یک سیم‌کارت دیگر به گوشی اضافه کنید.

دوربین‌های 13 مگاپیکسلی در پشت و 5 مگاپیکسلی در جلو با دیافراگم‌های f/2.2 و f/2.0 نسبت به مدل قبلی بدون تغییر باقی مانده‌اند و سیستم‌عامل گوشی هم متأسفانه اندروید 5.1 آب‌نبات چوبی با رابط کاربری Flyme OS در نظر گرفته شده است. باتری گوشی 3020 میلی‌آمپری بوده و اتصال 4G LTE با VoLTE نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

Meizu-M3s-mback

دکمه‌ای که در جلوی گوشی مشاهده می‌کنید به تعبیر Meizu دکمه mBack نام دارد که علاوه بر حضور حسگر اثر انگشت درون آن با درجه‌های مختلف فشار عملکردهای مختلفی دارد. این دکمه مانند دکمه Home گوشی‌های گلکسی یا آیفون فشرده نمی شود اما اگر به آرامی آن را فشار دهید عملکرد بازگشت را داشته و اگر محکم‌تر به آن فشار بیاورید عملکرد Home را ایفا خواهد کرد.

Meizu-M3S-colors

Meizu M3S قرار است در رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای، رز گلد و طلایی با قیمت 106 و 137 دلار بسته به حافظه داخلی عرضه شود. این گوشی از 29 خردادماه در چین عرضه شده و انتظار داریم Meizu گوشی جدید خود MX6 را نیز در 31 خردادماه رونمایی کند.

androidheadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.