درز تصاویر نسخه کوچکتر و قوی‌تر Xbox One با پشتیبانی از وضوح 4K پیش از رونمایی رسمی در E3

ظاهراً شایعات این‌بار درست از آب در آمده و پس از این‌که سونی عرضه نسخه قوی‌تر پلی‌استیشن 4 را تأیید کرد حالا تصاویری از نسخه جدید ایکس‌باکس وان با پشتیبانی از وضوح 4K و بدنه‌ای باریک‌تر و کوچک‌تر درست پیش از رونمایی رسمی در نمایشگاه E3 درز کرده است.

0

با ورود فناوری واقعیت مجازی و نیاز به پشتیبانی از وضوح بالاتر به همراه قدرت گرافیکی بیشتر سازندگان کنسول‌های کنونی یعنی سونی و مایکروسافت به فکر ارتقا پلی‌استیشن و ایکس‌باکس افتاده‌اند و پس از این‌که سونی عرضه پلی‌استیشن 4 نئو را تأیید کرد حالا تصاویری از Xbox One جدید (شاید با پسوند Slim) درز کرده است. اعضای وب‌سایت NeoGAF به تارگی تصاویری از این کنسول را با نام احتمالی Xbox One S منتشر کرده‌اند که اندازه آن تنها 40 درصد ایکس‌باکس وان کنونی بوده و آداپتور برق آن نیز درون بدنه سفیدرنگش جای گرفته است.

Xbox-One-Slim

ظاهراً ایکس‌باکس وان جدید هم از ویدئوهای با وضوح 4K و هم محتوای HDR پشتیبانی کرده تا برای اتصال به تلویزیون 4K شما نیز ایده‌آل باشد. Xbox One S از دو ترابایت حافظه داخلی بهره برده و یک استند نیز برای به نمایش‌گذاشتن آن وجود دارد. درحالی که قیمت و زمان عرضه آن در حال حاضر بزرگترین سوالات ذهن گیمرها هستند می‌توان تصور کرد که قیمت آن از 299 دلاری که برای نسخه 500 گیگابایتی کنونی پرداخت می‌کنید بالاتر خواهد بود. انتظار داریم مایکروسافت این کنسول را در نمایشگاه E3 و در فاصله بین روزهای سه‌شنبه تا پنج‌شنبه همین هفته معرفی کند.

در پاسخ به این شایعه یکی از سخنگوهای مایکروسافت تنها عبارت ¯\_(ツ)_/¯ را منتشر کرده که به نظر تأییدی بر این رویداد خواهد بود.

Engadget
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.