بامیلو کمپین “کلیک مهربان” را برای کودکان کار معرفی کرد

“کلیک مهربان” نخستین کمپین مسئولیت اجتماعی فروشگاه اینترنتی بامیلو، با همکاری انجمن حمایت از کودکان کار از اول ماه مبارک رمضان آغاز شده است. این کمپین هم‌افزایی میان کاربران اینترنتی و بامیلوست تا بتوانند با کمک‌های مالی خود در پروژه آموزش و بهداشت کودکان کار و بازمانده از تحصیل مشارکت کنند.

1

این پروژه، روز شنبه 22 خرداد هم‌زمان با روز جهانی مبارزه با کار کودک، طی یک نشست خبری با حضور مدیران انجمن حمایت از کودکان کار و مدیران بامیلو، در جمعی از خبرنگاران معرفی شد.

در این نشست فرزانه بنی‌هاشم نژاد، مدیرعامل انجمن حمایت از کودکان کار با اشاره به اینکه بازماندگی از تحصیل ، مهاجرت ، فقر مهم‌ترین عواملی هستند که در ورود کودکان به چرخه کار نقش دارند، افزود:« بیشتر سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه حمایت از این کودکان بخش مهمی از فعالیت خود را در حوزه آموزش متمرکز کرده اند و سوادآموزی ، مهارت های زندگی و بهداشت بخش مهمی از این آموزش ها هستند.»

Bamiloo

به گفته وی در حال حاضر این انجمن از 800 کودک در چهار مرکز در جنوب تهران و یک مرکز در شهر بم حمایت می‌کند و همراهی فعالان اقتصادی نظیر فروشگاه اینترنتی بامیلو می‌تواند زمینه حمایت از تعداد بیشتری از کودکان کار را فراهم کند .

وی همچنین ادامه داد:« امسال شعار روز جهانی لغو کار کودکان، توقف کارکودکان در زنجیره تامین است و آغاز همراهی مستمر شرکت‌‌های بزرگ با نهادهای مدنی و کمک به آنها اتفاق مثبت و تاثیرگذار خواهد بود.  ما خوشحالیم که بامیلو نخستین پیشگام این همراهی است به‌ویژه اینکه در این کمپین با جلب مشارکت مردم در فضای آنلاین درباره این کودکان اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی نیز خواهد شد.»

IMG_20160612_120652

در ادامه این نشست خبری، پشوتن پورپزشک، مدیرعامل حقوقی بامیلو نیز با اشاره به وظیفه شرکت‌ها در قبال جامعه، توجه به وضعیت کودکان را موضوع مورد علاقه همه اعضای تیم بامیلو دانست و گفت:« بامیلو شرکت جوانی است و همه اعضای تیم نسبت به موضوعات اجتماعی به ویژه موضوع کودکان حساس هستند و به‌همین دلیل کمک به کودکان کار مورد توجه ما قرار گرفته است.»

او توضیح داد:« در این پروژه فروشگاه اینترنتی بامیلو برابر با هر ریال کمکی که از سوی مخاطبان بامیلو انجام می‌شود، به انجمن حمایت ازکودکان کار کمک مالی انجام می‌دهد و هم افرایی میان ما و کاربران اینترنت  فرصتی مشترک برای حمایت  موثر از این کودکان را فراهم می سازد.»

این کمپین با هدف جلب مشارکت همه ذی‌نفعان بامیلو از جمله مشتریان و تامین‌کنندگان آن در یک پروژه مسوولیت اجتماعی است و در طول ماه مبارک رمضان کاربران اینترنت می‌توانند در این طرح مشارکت کنند و گامی برای بهبود وضعیت کودکان کار و بازمانده از تحصیل انجام دهند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مشتری می‌گوید

    می خوام تجربه خریدمو از این سایت به استراک بزارم و می دونم که کمک میکنه به سایر کسانی که می خوان از این سایت خرید کنند…
    اونچه که الان می خوام اینجا مطرح کنم یک فاجعه است که توسط شرکت عجیب و غیرقابل توجیه بامیلو رخ داده من در خرید اولی که از این سایت داشتم مدلی از یک لباس رو تهیه کردم و نسبتا هم ازش راضی بودم و بعد از یک ماه دوباره همون لباس رو سفارش دادم کالایی که به دستم رسید از نظر ابعاد نصف کالای قبلی بود و مدل و طرحش هم کاملا متفاوت بود به پیکی که کالا رو اورده بود گفتم و گفت مشکلی نیست شرکت کالا را باز پس می گیره و وجه پرداختی رو بر می گردونه در کمال ناباوری بعد از چند ماه چونه زدن با کارمندان بامیلو این شرکت از باز پس گرفتن کالا امتناع کرد و توجیه شونم این بود که مشخصات کالا به نظر ما فرقی نداره و مسئله این بود که من ظاهرشم بیخیال شدم گفتم بابا این اصن تنم نمیره من کالای قبلی رو که اندازم بود هنوز دارم و استفاده می کنم اما لمپنیسم و شارلاتانیسم پول و گرفتیم و حالا دیگه به ما ربطی نداره به جونشون افتاده بود در طول صحبتها با کارمندای خدمات پس از فروششون و هر تلاشی کردم که با یک مسئول این بخش صحبت کنم ناموفق بودم و ظاهرا هیچکس بالا سر این کارمندان نبود! به هر حال این شرکت معلوم الحال به زودی زمین می خوره و نتیجه رفتار غیر حرفه ایشم خوهد دید.
    #کمپین_ما_از_بامیلو_خرید_نمیکنیم_درش_را_ببندید
    #شکایت_از_بامیلو
    #نارضایتی_بامیلو