سامسونگ می‌گوید گوشی‌های با صفحه نمایش منعطف نزدیکند!

مدیر واحد آمریکای شمالی سامسونگ در کنفرانس Rutberg Future Mobile در خصوص گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش منعطف لب به سخن گشود و ابراز داشت که راه زیادی تا این فناوری جدید باقی نمانده است.

0

شایعات زیادی در خصوص صفحه‌نمایش‌های منعطف سامسونگ در سال ۲۰۱۷ میلادی به گوش می‌رسد. از طرف دیگر گفته می‌شود که این گوشی با نام گلکسی ایکس روانه بازار خواهد شد. با این حساب به نظر می‌رسد در مراسم MWC 2017 شاهد گوشی گلکسی ایکس از جانب سامسونگ باشیم که صفحه‌نمایشی منعطف دارد.

جالب اینجاست که بنا به گفته این مدیر ارشد سامسونگ، تولید صفحه‌نمایش منعطف به یکی دو سال گذشته بر نمی‌گردد و سامسونگ یک دهه سخت در حال تلاش و تحقیق برای تولید این صفحه‌نمایش‌ها بوده است. از طرف دیگر فرآیند تولید این صفحه‌نمایش‌ها گران تمام می‌شده و با این حساب تعبیه کردن آنها در گوشی‌های همراه هوشمند چندان معقول به نظر نمی‌رسیده است.

اما از قرار معلوم این بار ظاهرا داستان فرق می‌کند و سامسونگ با اطمینان خاصی در خصوص صفحه‌نمایش منعطف ساخت دست خود سخن به میان می‌آورد.

لنوو هم چند روز پیش دو گوشی‌ هوشمند با صفحه‌نمایش تاشو به نمایش گذاشت و با این حساب می‌توان انتظار داشت رفته رفته فرآیند تولید گوشی‌های همراه هوشمند به این سمت متمایل شوند.

سامسونگ هم چندی پیش فناوری صفحه‌نمایش منعطف خود را به نمایش گذاشته بود اما هنوز خبری از مدل اولیه گوشی هوشمند سامسونگ به صفحه‌نمایش منعطف به میان نیامده است. با این حساب می‌توان گفت سال آینده شاهد رقابت گوشی‌های سامسونگ و لنوو با صفحه‌نمایش‌های منعطف یا تاشو خواهیم بود.

androidauthority.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.