رنگ آبی تیره در آیفون 7 احتمالا جایگزین رنگ خاکستری خواهد شد

هرچه به موعد احتمالی رونمایی از آیفون نسل جدید نزدیک‌تر می‌شویم، شاهد درز شایعات و تصاویر منتسب بیشتری به این محصول هستیم. در همین راستا نیز ساعاتی پیش گزارشی توسط یکی از منابع چینی وابسته به اپل منتشر گردید که بیان می‌کند رنگ آبی تیره در آیفون 7 احتمالاً جایگزین رنگ خاکستری خواهد شد.

0

iphone-7-blueوبلاگ Macotakara ساعاتی پیش خبر جایگزین شدن رنگ آبی تیره در آیفون 7 با رنگ خاکستری را همراه با تصویر زیر در حالی منتشر کرده است که از دیرباز رنگ خاکستری مورد پسند آیفون دوستان اصیل قرار گرفته است و این احتمال وجود دارد که رنگ آبی تیره مربوط به نسخه ارزان قیمت آیفون 7 موسوم به آیفون 7C باشد.

در هر حال منبع خبر معتقد است که آیفون جدید در نهایت در رنگ‌های آبی تیره، رز گلد، طلایی و نقره‌ای راهی بازار خواهد شد و امسال خبری از آیفون خاکستری نخواهد بود. علاوه بر این در این گزارش آمده است که به رغم شایعاتی از پیش درز کرده پیرامون تجهیز آیفون 7 به نمایشگری با فناوری OLED، اپل کماکان در این مدل نیز از نمایشگر LCD استفاده کرده است.

در هر حال از جمله ویژگی‌های احتمالی نسل بعدی گوشی هوشمند آیفون که در شهریورماه طبق منوال همه ساله معرفی خواهد شد می‌توان به تراشه ارتقا یافته A10، برخورداری از 3 گیگابایت حافظه رم و احتمالاً برای اولین بار قابلیت مقاومت در برابر آب اشاره کرد.

 

imore

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.