گوشی هوشمند Oppo A59 رسما در چین رونمایی شد

شاهد رونمایی گوشی جدیدی از گوشی‌های Oppo در چین بودیم، این گوشی Oppo A59 نام دارد و قرار است از ۲۹ خرداد ماه رسما در چین به فروش برسد.

0

در گوشی هوشمند Oppo A59 شاهد صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی از نوع IPS با رزولوشن HD هستیم، این صفحه‌نمایش تراکم پیکسلی برابر با ۲۶۷ پیکسل در هر اینچ دارد. در قلب Oppo A59 چیپست مدیاتک MT6570 با هشت هسته که در فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز کار می‌کند قرار دارد و گرافیک Mali-T860 به همراه ۳ گیگابایت رم این وظیفه پردازش و انجام امور گرافیکی این گوشی جدید را بر عهده دارند.

Oppo A59-1

به لحاظ فضای ذخیره سازی نیز Oppo برای این گوشی جدید خود ۳۲ گیگابایت حافظه را در نظر گرفته که این میزان از طریق کارت حافظه میکرو اس‌دی قابل ارتقا است. اندروید آب‌نبات چوبی نسخه ۵.۱ به همراه رابط کاربری ColorOS 3.0 که ساخت دست شرکت Oppo است نیز در این محصول خودنمایی می‌‌کند.

در قسمت پشت Oppo A59 نیز شاهد دوربین ۱۳ مگاپیکسل هستیم که با کیفیت فو‌ل‌ اچ‌دی فیلم‌برداری می‌کند. در جلوی این محصول هم دوربین ۵ مگاپیکسلی وظیفه عکس‌برداری سلفی را بر عهده گرفته است. باتری این گوشی نیز در بدنه یکپارچه فلزی Oppo A59 قرار دارد و از ظرفیتی برابر با ۳۰۷۵ میلی‌آمپر برخوردار است.

Oppo A59-2

با توجه به ظرفیت این باتری می‌توان انتظار داشت با گوشی بسیار باریکی طرف هستیم. اما این گوشی چندان هم باریک نیست و ۷.۳ میلی‌متر ضخامت و ۱۶۰ گرم وزن دارد. بلوتوث نسخه ۴.۳، وای‌فایa/b/g/n/ 802.11رادیو اف‌ام و درگاه ارتباطی میکرو یو‌اس‌بی با قابلیت پشتیبانی از کابل‌های OTG و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری سایر مشخصات این گوشی جدید را تشکیل می‌دهد.

شرکت Oppo برای گوشی Oppo A59 قیمت ۲۷۴ دلار را در نظر گرفته است و در رنگ‌های طلایی و رز گلد شاهد این محصول جدید خواهیم بود.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.