لنوو نمونه اولیه محصولات با صفحه نمایش منعطف را به نمایش گذاشت

در طول برگزاری رویداد Lenovo Tech World در سن‌فرانسیسکو، مسئولان این شرکت چینی نمونه‌های اولیه دو دستگاه الکترونیکی را به نمایش گذاشتند که اگرچه محصول نهایی و تکمیل شده به حساب نمی‌آیند اما نشانه‌هایی از تکنولوژی‌های نسل آینده را پیش روی بازدیدکنندگان قرار می‌دهند.

1

به گزارش فون‌آرنا، Meghan McCarthy از جمله شخصیت‌های مطرح شبکه یوتیوب در نمایشی از پیش تمرین شده، گوشی هوشمندی را در دست خود گرفته و به ناگاه متوجه می‌شود که لباس او جیبی برای قراردادن گوشی داخل آن ندارد. اینجاست که این ستاره یوتیوب، در کسری از ثانیه این دستگاه که به صفحه‌نمایش قابل انعطاف تجهیز شده را به دور مچ دست خود می‌بندد.Smartphone-turns-into-a-wearable-device Tablet-folds-to-become-a-phone

پس از این، روندی مشابه را در خصوص یک تبلت انعطاف پذیر شاهد بودیم. به گفته دکتر Peter Hortensius مسئول تکنولوژی لنوو، دستگاه‌های الکترونیکی اینچنینی علاوه بر صفحه‌نمایش‌های انعطاف‌پذیر به مولفه‌های سخت‌افزاری ویژه‌ای نیاز دارند که در برای خم یا تاشدن، انعطاف نشان دهند.2016-06-09_13-23-42

با این وجود در نظر داشته باشید که محصولات یادشده همچنان در فاز بررسی و آزمایش قرار دارند تا در نهایت محصولی با کارایی و عملکرد قابل قبول روانه بازار شود.

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ali می‌گوید

    سلام فرهاد جان
    خوبی؟

    نظرت راجع به گوشی های جدید موتو چیه؟
    جدای از قابلیت مادز… ظاهر گوشی خوبه

    هرچند دروید توربو 2 چیز دیگه ای بود!