اندروید مارشملو حالا بر روی ۱۰ درصد گوشی‌های اندرویدی فعال است

اندروید مارشملو حسابی جای خود را در دل کاربران اندرویدی باز کرده است و حالا گوگل اعلام کرده این نسخه هم‌اکنون بر روی ۱۰ درصد از گوشی‌های اندرویدی فعال است.

0

طبق جدیدترین گزارشی که از جانب گوگل منتشر شده،‌ اندروید مارشملو با سرعت راه خود را در بین گوشی‌‌های اندرویدی باز کرده است و اکنون ۱۰ درصد از کاربران اندروید طعم اندروید مارشملو را بر روی گوشی‌های خود چشیده‌اند.

این آمار نشان از رشد پرسرعت اندروید مارشملو نسبت به ۳ ماه گذشته حکایت دارد. البته می‌توان گفت این میزان رشد در چند ماه اخیر مربوط به گوشی‌های باشد که از اندروید آب‌نبات چوبی به اندروید مارشملو ارتقا یافته‌اند.

نسخه‌های مختلف اندروید آب‌نبات چوبی میزان ۳۵.۴ درصد از گوشی‌های اندرویدی را از آن خود کرده‌اند در این بین اندروید Jelly Bean , کیت‌کت اصلا روزگار خوبی ندارند و روز‌ به روز حضور این نسخه‌های اندروید بر روی گوشی‌های کابران کمتر می‌شود.

البته در این چند ماه گذشته تعداد گوشی‌هایی که با اندروید مارشملو روانه بازار شده‌اند نیز به رشد این نسخه از اندروید کمک کرده است.

android-versions-june-2016
در سه ماهه گذشته گوشی‌های زیادی با اندروید مارشملو روانه بازار شده‌اند، از طرف دیگر گوشی‌های پرچمدار معروفی نظیر گلکسی اس ۷، HTC 10 و ال‌جی جی ۵ به همراه گوشی‌های جدید اکسپریا نیز از اندروید مارشملو بهره می‌برند که این تعداد گوشی نیز به بالابردن آمار این نسخه از سیستم‌عامل اندروید در چند ماه اخیر کمک کرده است.

یک سال و نیم زمان برد تا اندروید آب‌نبات چوبی بیشترین سهم نسخه‌های اندروید را از آن خود کند و با توجه به اینکه اندروید مارشملو به زودی یک سالگی خود را جشن بگیرد باید دید در چه بازه زمانی این نسخه‌ از اندروید بیشترین آمار نسخه‌های نصب شده در گوشی‌ و تبلت‌های اندرویدی را از آن خود می‌کند.

engadget.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.