شایعه: گلکسی اس 8 سامسونگ احتمالا با صفحه نمایش 4K UHD عرضه می‌شود

هنوز تا رونمایی گلکسی اس ۸ سامسونگ زمان زیادی فاصله داریم و در این بین شایع شده که پرچمدار بعدی سامسونگ احتمال دارد با صفحه‌نمایش 4K UHD روانه بازار شود.

2

اگر طرفدار فناوری‌های نوین باشید حتما می‌دانید که بازار هدست‌های واقعیت مجازی داغ است؛ هدست واقعیت مجازی سامسونگ هم با پرچمداران این شرکت کار می‌کند و با این حساب رزولوشن صفحه‌نمایش گوشی در کیفیت مشاهده محتوای واقعیت مجازی تاثیر زیادی دارد. اینجاست که به نظر می‌رسد سامسونگ ممکن است در گلکسی اس ۸ خود صفحه‌نمایشی با کیفت 4K را به خدمت بگیرد.

چندی پیش شاهد رونمایی صفحه‌نمایشی ۵.۵ اینچی از جانب سامسونگ با کیفیت 4K UHD بودیم، این صفحه‌نمایش از تراکم ۸۰۶ پیکسل در هر اینچ برخوردار است. در این بین کارشناسان صنعت موبایل پیش‌بینی می‌کنند که این صفحه‌نمایش با کیفیت در گلکسی اس ۸ سامسونگ به خدمت گرفته خواهد شد.

لازم به ذکر است که ارتقا کیفیت صفحه‌نمایش گوشی‌های پرچمدار سامسونگ در هر دو سال یک بار صورت می‌گیرد. علاقه‌مندان گوشی‌های پرچمدار سامسونگ به خوبی می‌دانند که گلکسی اس 3 به صفحه‌نمایشی HD مجهز بود. گلکسی اس 4 و گلکسی اس 5 هر دو از صفحه‌نمایش Full HD بهره می‌بردند و در گلکسی اس 6 و گلکسی اس 7 نیز شاهد صفحه‌نمایش Quad HD هستیم. به این ترتیب احتمال بیشتری وجود دارد که گلکسی اس 8 با صفحه‌نمایش 4K UHD روانه بازار شود.

در مجموع باید گفت اگر چنین اتفاقی بیافتد سامسونگ با یک تیر دو نشان را هدف قرار داده است؛ از یک طرف گوشی پرچمدار خود را به صفحه‌نمایشی بسیار با کیفیت مجهز کرده و از طرف دیگر این گوشی را از همه لحاظ برای استفاده در هدست واقعیت مجازی این شرکت آماده کرده است.

Sammobile

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. ترنج می‌گوید

    چه زمانی به باز میاد؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      هنوز حتی معرفی نشده دوست عزیز