رونمایی ZTE از گوشی هوشمند Nubia Z11 Max با صفحه نمایش 6 اینچی و اسنپ‌دراگون 652

همانطور که ZTE  قبلاً وعده داده بود این شرکت بالاخره امروز از گوشی هوشمند Nubia Z11 Max رسماً رونمایی کرد. این دومین گوشی هوشمند در سری Z11 این شرکت است که پس از گوشی هوشمند Z11 mini است که رونمایی می‌شود و تنها گوشی هوشمند رونمایی نشده این سری که باقی مانده، گوشی هوشمند Z11 است.

0
از این حرف‌ها که بگذریم، گوشی هوشمند Nubia Z11 Max به صفحه نمایش 6 اینچی لمسی 1080p با محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس 3 مجهز است. پردازنده اسنپ‌دراگون 652، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه میکرو اس‌دی  از جمله دیگر مشخصات فنی این گوشی هوشمند است.
ZTE-nubia-Z11-Max

این گوشی هوشمند که در قاب پشتی خود به حسگر اثر انگشت نیز مجهز شده از شبکه نسل چهارم  4G پشتیبانی می‌کند و بلوتوث 4.1، وای‌فای و جی‌پی‌اس از دیگر قابلیت‌های ارتباطی آن است.
دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با سنسور IMX298 سونی و گشادگی دریچه دیافراگم f/2.0 به همراه فلش دوگانه LED و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با گشادگی دریچه دیافراگم f/2.4  و زاویه واید 80 درجه مشخصات بخش دوربین آن را شامل می‌شوند.

ZTE-nubia-Z11-Max-CR7

Nubia Z11 Max با ابعاد 159.1 در 82.25 در 7.4 میلیمتری و وزن 185 گرمی خود از یک باتری 4 هزار میلی‌آمپرساعتی برخوردار است و در هنگام عرضه به اندروید لالی‌پاپ به همراه رابط کاربری Nubia UI 3.9.9 مجهز است و در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری و طلایی به قیمت 304 دلار از تقریباً دو هفته دیگر به بازار چین عرضه خواهد شد.

شرکت ZTE نسخه مخصوص کریستین رونالدو این گوشی هوشمند را نیز تقریباً دو روز پس از عرضه نسخه عادی آن با پرتره و امضای این بازیکن فوتبال بر روی قاب پشتی آن به همراه برخی لوازم جانبی مخصوص این نسخه به قیمت 349 دلار عرضه خواهد کرد. هنوز خبری از زمان عرضه این گوشی هوشمند در سایر بازارهای جهانی منتشر نشده است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.