گلکسی نوت 6 سامسونگ احتمال دارد از ابتدا با اندروید N به بازار عرضه نشود

هنوز تا رونمایی گلکسی نوت ۶ زمان زیادی باقی ماند‌ه ؛ اما این گوشی از هم اکنون به نُقل محفل هر انجمن اینترنتی تبدیل شده است؛ اخیرا نیز گفته می‌شود که گلکسی نوت ۶ سامسونگ احتمال دارد از ابتدا با اندروید N روانه بازار نشود.

0

اندروید N در راه است و با این حساب انتظار می‌رود گوشی‌های تراز اولی که در آینده نزدیک روانه بازار می‌شوند این سیستم‌عامل جدید را به صورت پیش‌فرض نصب شده داشته باشند؛ اما اخباری به بیرون درز پیدا کرده که حکایت از عدم نصب اندروید N در گلکسی نوت 6 به صورت پیش‌فرض دارد. گوگل در خصوص نسخه بعدی اندروید خود تاکنون اطلاعات زیادی را به بیرون منتشر کرده است؛ اما تا زمانی که این نسخه جدید رسما از جانب گوگل منتشر شود چند ماهی فاصله داریم.

note-6-marshmallow-user-agent-profile
اسنادی که از گلکسی نوت 6 به بیرون منتشر شده مربوط به مدل SM-N930A این گوشی است و در این اسناد از نصب اندروید 6.0.1 مارشملو به صورت پیش فرض بر روی این گوشی پرچمدار سامسونگ خبر می‌دهند. اگر قرار بود نوت 6 با اندروید N به صورت پیش‌فرض روانه بازار شود؛ بدون شک سامسونگ این گوشی را با همین نسخه از اندروید آزمایش می‌کرد و به این ترتیب می‌توان گفت نصب اندروید مارشملو بر روی این گوشی احتمال عدم حضور اندروید N را به صورت پیش‌فرض بر روی گلکسی نوت 6 بیشتر می‌کند.

گفته می‌شود که گلکسی نوت 6 در اواسط مرداد ماه معرفی می‌شود و اگر این گمانه‌زنی‌ها به قوت خود باقی بماند این گوشی جدید در ابتدا با اندروید نسخه 6.0.1 مارشملو روانه بازار می‌شود. در پایان ذکر این نکته نیز لازم است که شایعات زیادی مبنی بر تغییر نام گلکسی نوت 6 به نوت 7 به گوشی می‌خورد و ممکن است امسال به جای معرفی نوت 6 شاهد معرفی نوت 7 باشیم، گفته می‌شود این تغییر نام برای یکپارچه کردن محصولات تراز اول سامسونگ در خانواده اس 7 انجام شده است.

sammobile.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.