سرفیس‌پرو 5 مایکروسافت بهار سال آینده با صفحه نمایش 4K و پردازنده Kaby Lake اینتل از راه می‌رسد

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط منابع وابسته به ردموندی‌ها، مایکروسافت قرار است از نسل پنجم تبلت تبدیل‌پذیر سرفیس در بهار سال آینده رونمایی کند.

0

بدون شک سرفیس پرو را می‌توان خلاقانه‌ترین محصول ارائه شده توسط مایکروسافت طی سال‌های اخیر به بازار دانست که همواره سود عملیاتی سرشاری را برای این شرکت به همراه داشته است.

بر همین اساس شنیده می‌شود که ردموندی‌ها از سرفیس پرو 5 قرار است در بهار سال 2017 با بهره‌گیری از پردازنده Kaby Lake اینتل که بر پایه معماری 14 نانومتری توسعه یافته رونمایی کنند.

به لطف این نسل از تراشه‌های ساخت اینتل، سرفیس پرو 5 قدرت پردازشی به مراتب بالاتری را نسبت به نسل قبلی ارائه خواهد کرد، این در حالیست که انتظار می‌رود مصرف انرژی آن نیز کاهش یابد. در سوی دیگر انتظار می‌رود مایکروسافت این محصول را در دو مدل مجهز به کارت گرافیک  Nvidia Pascal یا یکی از مدل‌های AMD به بازار عرضه کند که هر دو به طور پیش‌فرض از رداستون 2 ویندوز 10 قدرت گرفته‌اند.

از دیگر ویژگی‌های احتمالی این محصول می‌توان به نمایشگری با رزولوشن 4K، شانزده گیگابایت حافظه رم و نسل جدید سرفیس پِن اشاره کرد. قیمت این محصول از 899 دلار برای نسخه‌ مجهز به پردازنده i5 شروع شده و در بهترین نسخه که به پردازنده‌ i7 مجهز است به 1599 دلار می‌رسد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.