رونمایی ZTE از گوشی هوشمند Blade A2؛ حسگر اثر انگشت و رم دو گیگابایتی تنها 91 دلار!

شرکت ZTE از جدیدترین گوشی مقرون به‌صرفه خود با قیمت زیر 100 دلار و با مشخصاتی که معمولاً در گوشی‌های هوشمند میان‌رده و تا حدودی حتی پرچمدار شاهد هستیم با نام ZTE Blade A2 رونمایی کرد.
0
گوشی هوشمند Blade A2 از مشخصات فنی همچون پردازنده 1.3 گیگاهرتزی مدیاتک MT6752، رم دو گیگابایتی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی قابل ارتقا با درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی، صفحه نمایش 5 اینچی 2.5D با رزولوشن 720باتری 2500 میلی‌آمپرساعتی، دوربین 13 مگاپیکسلی با فناوری PDAF و حسگر اثر انگشت در قاب پشتی برخوردار است.
ZTE-Blade-A2-
این گوشی هوشمند با ابعاد 143.8 در 70.2 در 7.9 میلیمتری خود در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و خاکستری و مجهز به اندروید 5.1 لالی‌پاپ!! در دو مدل راهی بازار چین شده که نسخه پایه آن با قیمت 91 و نسخه دیگر با قیمت 107 دلار عرضه خواهد شد و تنها تفاوت آن در این است که نسخه 107 دلاری با تمام اپراتورهای مخابراتی و نسخه 91 دلاری تنها با یک اپراتور مخابراتی در این کشور کار خواهد کرد.
ZTE-Blade-A2-smartphone
این شرکت هنوز در خصوص عرضه این گوشی هوشمند در سایر بازارهای جهانی چیزی اعلام نکرده اگر چه با ترک ایران از سوی این شرکت از ترس تحریم‌های اعمال شده از سوی ایالات متحده امیدی به عرضه این گوشی هوشمند در ایران نخواهد بود!

gizchina

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.