مایکروسافت واچ‌فیس آوت‌لوک را برای اندرویدویر معرفی کرد

کاربران اندروید ویر که روز به روز هم در حال افزایش هستند از این پس قادرند به واچ‌فیس آوت‌ لوک دسترسی و پیام‌های خود را در این اپلیکیشن بررسی کنند.

0

سرویس آوت‌لوک مایکروسافت کاربران زیادی دارد و جای خالی این سرویس قدیمی در اندروید ویر کاملا حس می‌شد، به همین منظور شاهد معرفی واچ‌فیس برای اندروید ویر هستیم تا کاربران این سیستم‌عامل تجهیزات پوشیدنی به آوت‌لوک دسترسی داشته باشند.

نسخه جدید واچ‌فیس امکانات تازه‌ای را نیز برای کاربران اندروید ویر به ارمغان آورده است، در این نسخه جدید در زمانی که برنامه‌ای در تقویم آوت‌لوک ثبت شده باشد این برنامه در کنار عقربه‌های ساعت مجهز به سیستم‌عامل اندروید ویر نمایش داده می‌شود. جالب اینجاست که این برنامه‌ها بر اساس رنگ‌بندی تقویم‌های مختلفی که در اپلیکیشن آوت‌لوک ثبت شده‌اند صورت می‌گیرد.

به این ترتیب به راحتی کاربر قادر است با نیم نگاهی به صفحه‌ ساعت هوشمند خود از برنامه‌هایی که تا ۱۲ ساعت آینده در آوت‌لوک برای خود تنظیم کرده است با خبر شود. در کنار این مورد، واچ‌فیس تمامی برنامه‌های کاری کاربر را در قسمت پایین محلِ نمایشِ ساعت نشان می‌دهد.

حتی اگر کاربر برنامه‌ای برای انجام و نمایش در این قسمت نداشته باشد، واچ‌فیس تعداد ایمیل‌هایی خوانده نشده در آوت‌لوک را نشان می‌دهد. در همین قسمت کاربر قادر است ایمیل‌ها را آرشیو‌ کرده، آنها را برای مطالعه در زمان بعد مشخص کند، یا آنها را پاک کند. از طریق واچ‌فیس امکان پاسخ دادن به دعوتنامه‌هایی هم که کاربر دریافت کرده است، میسر می‌شود و کاربر قادر است با صدور دستورهای صوتی به این دعوتنامه‌ها پاسخ دهد.

از لحاظ تغییر رنگ پشت زمینه نیز مایکروسافت دست کاربر را باز گذاشته است و ظاهر واچ‌فیس بنا به سلیقه کاربر قابل تغییر است. لازم به ذکر است که نسخه جدید واچ‌فیس قسمتی از آپدیت اپلیکیشن آوت‌لوک برای کاربران اندروید ویر است.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.