فرار از شهر اندوه با بازی فوق‌العاده Rise of Balloons برای گوشی‌های هوشمند/دانلود کنید!

در شهری صنعتی گرفتار شده‌اید که هیچ امیدی جز داشتن یک بادکنک قرمز ندارید و با کمک همین بادکنک باید از این شهر بگریزید! هم اکنون شما به عنوان یک کودک امیدوار با در دست گرفتن بادکنک راه خود را پیش بگیرید و یک ماجراجویی جدید را برای خروج از این شهر پیدا کنید!

0
در میان این همه بازی جدید، بازی‌هایی حرف اول را می‌زنند که دارای سبکی منحصر به فرد با ایده‌ای نو باشند، بازی‌هایی هستند که علی رغم حجم کم‌شان گیم پلی جدیدی دارند و به همین خاطر به عنوان محبوب‌ترین بازی انتخاب می‌شوند و در مقابل بازی‌هایی وجود دارند که با چند گیگ حجم و نهایت گرافیک طراحی می‌شوند و به دلیل سبک تکراری با استقبال کاربران مواجه نمی‌شوند!
riseofballoons-01
Rise of Balloons بازی جدید و فوق‌العاده زیبای معمایی و ماجراجویی دو بعدی از استودیوی بازی‌سازی Mirum Studio با سبک منحصر به فرد است که به تازگی برای گوشی‌های اندرویدی و iOS عرضه شده است.

در این بازی و در مسیر ماجراجویی با افراد مختلف ارتباط برقرار کرده و انواع کارخانه‌ها و فاضلاب را یکی پس از دیگری پشت سر خواهید گذاشت! در این مسیر باید بادکنک قرمز رنگ را محکم  در دست بگیرید و نگذارید از دستتان فرار کند و در عین حال برای خروج از این شهر تلاش کنید!

riseofballoons-02

از جمله ویژگی‌های بازی پازل Rise of Balloons می‌توان به انواع بالون‌ها برای پرواز از روی موانع موجود در مسیر، استفاده از موسیقی بسیار زیبا و عالی از Musique Nordique و گرافیک اچ دی با طراحی منحصر به فرد و گیم پلی فانتزی اشاره کرد.

riseofballoons-03

بازی Rise of Balloons  هم اکنون در پلی‌استور دارای امتیاز کامل 5.0 از 5.0 است و با وجود اینکه باید برای لذت بردن از نسخه اندرویدی آن 3 دلار و نسخه iOS آن 1.99 دلار پرداخت کنید اما با توجه به مشکلات موجود می‌توانید نسخه کامل و خریداری شده آن را به همراه نسخه مود (آنلاک شده) و دیتا برای گوشی‌های اندرویدی از لینک پائین دریافت کنید و به صورت آفلاین بازی کنید.

Farsroid-Download
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.