انتشار مشخصات گوشی 4.3 اینچی مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 820 شرکت شیائومی

در دهه‌ای که گذشت اندازه‌ی صفحه‌ نمایشگر موبایل‌ها تقریباً دو برابر شده، با این حال هنوز افرادی در بازار یافت می‌شوند که ترجیح می‌دهند از گوشی‌های کوچک یا به اصطلاح کامپکت استفاده نمایند. همین موضوع باعث شده تا تولیدکنندگان گوشی‌های همراه در جهان دست به عرضه گوشی‌های هوشمند قدرتمندی با نمایشگر 4.3 الی 4.5 اینچی نمایند.

0

compactدر همین راستا به تازگی منابع وابسته به شیائومی تائید کرده‌اند که این شرکت چینی مشغول کار بر روی گوشی هوشمندی با نمایشگر 4.3 اینچی در جهت تقابل مستقیم به آیفون SE و سری اکسپریا کامکپت سونی است.

علاوه بر این شنیده می‌شود که گوشی جدید شیائومی علاوه بر نمایشگر 4.3 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی از سخت‌افزار قدرتمندی همچون تراشه 8 هسته‌ای اسنپ‌دراگون 820 که از هسته‌های سفارشی کریو در کنار واحد پردازش گرافیکی آدرنو 530 بهره می‌برد، 3 گیگابایت حافظه رم، دوربین 13 مگا پیکسلی مجهز به قابلیت لرزشگیر اپتیکان و سنسور اثر انگشت در قاب پشتی استفاده می‌کند.

اگر این مشخصات سخت‌افزاری در نهایت تائید شود، شاهد آن هستیم که شیائومی در حقیقت سخت‌افزاری پرچم‌دار جدید خود را در قالب یک نسخه کامپکت به بازار عرضه می‌کند که البته در مقابل محصولات مشابهی همچون آیفون SE که از دوربین اصلی 12 مگا پیکسلی و 2 گیگابایت حافظه رم بهره برد یک سر و گردن بالاتر است. اگرچه تاکنون هیچ منبع موثقی وجود گوشی مورد بحث را تائید یا رد نکرده، با این حال می‌توان پیش‌بینی کرد که شیائومی در نهایت این محصول را با قیمت رقابتی 275 دلاری به بازار عرضه کند.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.