انتشار تصاویر رندر شده جدید منتسب به گلکسی نوت 7 اج سامسونگ

اگر طی روزهای اخیر اخبار مرتبط با گوشی‌های هوشمند منتشر شده در فارنت را دنبال کرده باشید، بدون شک مطلع هستید که با نزدیک شدن به موعد معرفی پرچم‌دار بعدی سری گلکسی نوت شاهد افزایش درز شایعات و تصاویر منتسب به این گوشی هستیم.

3

در همین راستا لودهنده معروف توئیتری @OnLeaks روز گذشته تصاویر رندر شده از محصول مورد بحث را که این روزها برخی آن را با نام گلکسی اس 6 و عده ای با نام گلکسی نوت 7 اج مورد خطاب قرار می‌دهند منتشر کرده که در صورت تائید صحت، شاهد به کار گیری نمایشگر لبه خمیده در این محصول هستیم.

22ca1d03-27fa-4421-8d01-aa7bf5a7b266

در سوی دیگر در این تصاویر مشاهده می‌شود که قلم استایلوس S PEN به سمت راست قسمت زیرین دستگاه منتقل شد و این در حالیست که به کار گیری جک 3.5 میلی‌متری هدفون و درگاه یو‌اس‌بی_سی نیز در آن‌ها مشهود است.

البته اگر صحت این تصاویر تائید شود، شاهد آن هستیم که سامسونگ بار دیگر در طراحی پرچم‌دار سری گلکسی نوت، از بالا رده‌های خانواده گلکسی اس الگوبرداری کرده است، زیرا گوشی در تصویر به شدت شبیه به نسخه کشیده شده گلکس اس 7 است.

در هر حال از جمله مشخصات احتمالی گلکسی عضو بعدی سری گلکسی نوت سامسونگ می‌توان به نمایشگر 5.8 اینچی با رزولوشن 2,560 در 1,440 پیکسل، 6 گیگابایت حافظه رم، تراشه اسنپ‌دراگون 823 یا اگزینوس 8890، درگاه USB Type-C با قابلیت پشتیبانی از هدست Gear VR، سنسور تشخیص عنبیه چشم و قابلیت مقاومت در برابر آب بر اساس استاندارد IP68 و باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

androidheadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. فرهاد می‌گوید

    از تفاوت خبر با متن اصلی که بگذریم باید گفت که قلم سری نوت از ابتدا در قسمت پایین سمت راست بوده، چیزی که بر مبنای این عکس تغییر کرده محل جک ۳.۵ میلیمتری هست که از بالای گوشی به پایین سمت چپ منتقل شده

  2. kaveh می‌گوید

    درود

    نوت 6 اج را خوردی

    1. علی ارغوان می‌گوید