بیلد 14356 ویندوز 10 با قابیلت نمایش اعلانیه های موبایل بر روی پی‌سی منتشر شد

توسعه‌دهندگان و علاقه‌مندان به سرویس‌های مایکروسافت در جریان هستند که ردموندی‌ها پیش از عرضه آپدیت رسمی ویندوز 10 دسکتاپ و موبایل، آن‌ را برای انجام تست‌های نهایی در اختیار اینسایدرها قرار می‌دهند. در همین رابطه نیز ساعاتی پیش بیلد 14356 که در برگیرنده قابلیت‌های جدیدی است برای اینسایدرهای گروه فست منتشر شد.

1

بر این اساس مایکروسافت در بیلد 14356 ویندوز 10 علاوه بر ارتقا سطح پایداری سیستم‌عامل، قابلیت‌های جدیدی در بحث یکپارچه‌سازی گجت‌های قدرت گرفته از ویندوز 10 تعبیه کرده که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

در بیلد 14356 ویندوز 10، دستیار صوتی کورتانا قادر است اعلانیه‌های مهم دریافت شده بر روی گوشی ویندوزی را بر روی پی‌سی نمایش دهد. البته این نکته را به یاد داشته باشید که برای بهره‌مندی از این قابلیت بایستی از یک اکانت واحد بر روی پی‌سی و گوشی استفاده نمایید. بدین ترتیب دیگر نیاز نخواهد بود کاربران برای پاسخ دادن به پیام دریافت شده قفل گوشی خود را باز نمایند، زیرا در قسمت زیرین اعلانیه دریافت شده بر روی پی‌سی، امکان پاسخ‌گویی مستقیم به پیامک نیز تعبیه شده است.

explorer_2016-05-27_00-58-50

کورتانا اکنون اعلانیه‌ها شما را یک کاسه کرده و آن دسته که از اهمیت بالایی برخوردار هستند شامل پیامک و پیام‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی دریافت می‌کنید، تماس‌های از دست رفته و … را از طریق رایانه به اطلاع شما می‌رساند تا هنگامی که در حال کار با رایانه‌ خود هستید بدون نیاز به باز کردن قفل گوشی، از تمامی آن‌ها مطلع شوید

علاوه بر این کاربران می‌توانند صرفاً با گفتن عبارت “send this photo to my PC” تصویری را به صورت مستقیم به پی‌سی متصل شده به گوشی بدون نیاز به اپلیکیشن خاصی ارسال کنند.

کاهش مصرف انرژی در هنگام استفاده از برنامه Microsoft Health، بازنگری در رابط کاربری بخش Quick Actions، تعبیه الگوریتم جدید ایجاد تصویر پیش‌نمایش در هنگام ثبت تصویر توسط دوربین، رفع مشکلات مرتبط با بخش گلنس اسکرین، تغییر سایز آیکون دسترسی سریع برنامه‌ها از ۶۴ در ۶۴ به ۴۸ در ۴۸ پیکسل در بخش ناتیفیکیشن، برطرف شدن مشکلات بالا نیامدن کیبورد در برخی اپلیکیشن‌های یونیورسال و استفاده از انیمیشن جدید در هنگام اعمال دستور صوتی به کورتانا از دیگر ویژگی‌های بیلد 14356 ویندوز 10 محسوب می‌شود.

mspoweruser

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    هنوز خیلی کار داره ولی آینده روشنه