عرضه نسخه پوشیده از طلای ۲۴ عیار گوشی هوشمند Huawei P9

اگرچه قریب به اتفاق اکثر افرادی که به بازار در جهت خرید یک گوشی هوشمند جدید مراجعه می‌کنند به مشخصات سخت‌افزاری و کیفیت ساخت بدنه گوشی‌ها توجه می‌نمایند، با این حال در این برخی به دنبال متمایز بودن هستند. شرکت‌های تولیدکننده گوشی همراه نیز با درک صحیح از این مطلب اغلب نسخه‌های ویژه‌ای پرچم‌داران خود را به بازار عرضه می‌نمایند که در این بین می‌توان به مدل پوشیده شده از طلای 24 عیار اشاره کرد.

0

در همین راستا ساعاتی پیش  نسخه پوشیده از طلای ۲۴ عیار و پلاتین گوشی هوشمند Huawei P9 به صورت رسمی توسط Goldgenie معرفی گردید. این گوشی طلایی به رنگ مشکی و طلایی ساخته شده است و بخش فوقانی، میانی و پشتی گوشی و همچنین اطراف نمایشگر را طلای خالص پوشانده است.

مدل مزین به طلای 24 عیار گوشی هوشمند Huawei P9 به صورت آنلاک عرضه شده و کاربران هر نوع سیم‌کارتی را در هر یک از شرکت‌های مخابراتی جهان که بخواهند، می‌توانند در آن استفاده کنند.

Huawei P9 gets a gold bath from Goldgenie2

طبق اعلام شرکت Goldgenie، نسخه پوشیده از طلای ۲۴ عیار گوشی هوشمند Huawei P9 به طور پیش‌فرض با قیمت 1500 دلاری عرضه خواهد شد، با این حال بسته به پوشش انتخابی، قیمت آن نیز تغییر پیدا خواهد کرد.

همان‌طور که میدانید هواوی P9 با صفحه‌نمایش 5.2 اینچی و رزولوشن فول اچ دی در سینه میزبان تراشه هشت هسته‌ای کرین 995 است. از دیگر ویژگی‌های پرچم‌دار جدید هواوی می‌توان به 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم، 32 یا 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی، اندروید 6 مارشملو با رابط کاربری EMUI 4.1، دوربین 12 مگا پیکسلی لایکا و دوربین سلفی 8 مگا پیکسلی با قابلیت ویدئو چت تصاویر شفاف و باکیفیت اشاره کرد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.