رونمایی سامسونگ از هندزفری ورزشی بلوتوث Gear IconX با قابلیت پخش مستقل موزیک

همان‌طور که در شایعات و تصاویر درز کرده داشتیم سامسونگ سرانجام هندزفری بلوتوث خود را با نام Gear IconX معرفی کرد. این هندزفری می‌تواند مستقل از گوشی شما نیز موزیک پخش کند و همچنین به ویژگی‌های خاص ورزشی مجهز شده است.

0

Gear IconX کاملاً بی‌سیم بوده و برای فعالیت‌های ورزشی ایده‌آل است. این هندزفری دربرابر تعرق و ریخته شدن آب روی آن مقاوم بوده و می‌تواند ضربان قلب شما را نیز از گوش‌تان اندازه بگیرد.

Gear IconX

به لطف 4 گیگابایت حافظه داخلی Gear IconX می‌تواند حدود 1000 آهنگ را در خود ذخیره کرده و هنگام فعالیت‌های ورزشی برایتان پخش کند.

Gear-IconX-pic

این هندزفری قادر است مسافت پیموده شده، سرعت و کالری سوزانده شده را نیز اندازه گرفته و از طریق بلوتوث با اپلیکیشن S Health سامسونگ همگام‌سازی کند. با قابلیت راهنمای صوتی Gear IconX می‌تواند یک مربی ورزشی برای انواغ فعالیت‌های شما باشد و با لمس آن در گوشتان می‌توانید فرمان‌های مختلف را اجرا کنید. کیفیت صدا در این هندزفری از نظر بیس و حتی فرکانس‌های بالا بسیار دلچسب بوده و ارگونومی خوبی را نیز می‌توانید از آن انتظار داشته باشید.

Gear-Icon-X

Gear IconX با باتری 47 میلی‌آمپرساعتی عرضه می‌شود اما کیس شارژ کننده آن نیز 315 میلی‌آمپر دیگر را به صورت ذخیره در خود دارد. این هندزفری در سه رنگ مشکی، آبی یا سفید عرضه شده و با گوشی‌های اندرویدی با اندروید 4.4 و جدیدتر و حداقل یک و نیم گیگابایت حافظه رم سازگار است. از جمله ویژگی‌های دیگر این هندزفری می‌توان به وزن مجموع 12.6 گرمی (به اضافه 52 گرم کیس)، درایورهای دینامیک برای پخش صدا، بلوتوث 4.1 و البته قیمت 199 دلاری اشاره کرد. این هندزفری قرار است تابستان به بازار عرضه شود.

منبع PhoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.