سامسونگ دستبند هوشمند Gear Fit 2 را با GPS و پخش مستقل موزیک معرفی کرد

همان‌طور که منتظر بودیم سامسونگ نسل دوم دستبند هوشمند سلامتی Gear Fit 2 خود را معرفی کرد. این دستبند نسبت به قبل ارگونومی بهتری داشته و حالا قابلیت پخش مستقل موزیک و مکان‌یابی با GPS را داراست.

0

گیر فیت 2 که در واقع جانشین Gear Fit سال 2014 محسوب می‌شود یک دستبند هوشمند با طراحی ارگونومیک است که از صفحه‌نمایشی 1.5 اینچی و Super AMOLED با وضوح 216 در 432 پیکسل بهره می‌برد. این دستبند برخلاف نسل قبل حالا به یک حسگر GPS نیز مجهز شده و به لطف حسگر ضربان قلب برای فعالیت‌های ورزشی ایده‌آل است. این دستبند همچنین می‌تواند با 4 گیگابایت حافظه داخلی برای پخش مستقل موزیک استفاده شود و پردازنده دو هسته‌ای 1 گیگاهرتزی آن با 512 مگابایت رم و سیستم‌عامل Tizen OS همراهی می‌شود.

Gear-Fit-2-pic

سامسونگ از یک باتری 200 میلی‌آمپرساعتی برای آن استفاده کرده که به لطف صفحه‌نمایش کم‌مصرف AMOLED می‌تواند بین 3 تا 4 روز دوام بیاورد. این دستبند همچنین با استاندارد ضدآب و گردوغبار IP68 می‌تواند به مدت 30 دقیقه تا عمق 1.5 متری زیر آب مقاومت کند. Gear Fit 2 را می‌توانید به هر گوشی یا تبلت اندرویدی با حداقل 1.5 گیگابایت رم و اندروید 4.4 یا جدیدتر متصل کرده و اطلاعاتی مانند قدم‌ها، مسافت، کالری و … را از طریق اپلیکیشن S Health یا سایر اپ‌های ورزشی به گوشی منتقل کنید.

Gear-Fit-2-running

این دستبند به‌صورت خودکار فعالیت‌های ورزشی مانند دویدن، دوچرخه‌سواری یا پیاده‌روی را شناسایی خواهد کرد و نیازی به هیچ کار اضافه‌ای نیست. Gear Fit 2 در دو اندازه کوچک برای مچ‌های 125 تا 170 میلی‌متری و بزرگ برای مچ‌های 155 تا 210 میلی‌متری عرضه شده و در سه رنگ مشکی، آبی و صورتی (بنقش) عرضه خواهد شد. قیمت این دستبند در ابتدای عرضه 179 دلار اعلام شده است که نسبت به دستبندهای مشابه Fitbit Alta یا Charge HR بیشتر است اما در عوض یک صفحه‌نمایش AMOLED و یک سیستم‌عامل کارا در اختیار شماست.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.