درز تصاویر منتسب به کیس‌های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس، طراحی دوربین دوگانه و Smart Connector را تایید می‌کنند

اگرچه دست‌کم سه ماه تا زمان معرفی آیفون 7 از سوی اپل فرصت باقی مانده، با این حال از هم‌اکنون شاهد درز شایعات و تصاویر منتسب بسیاری به این محصول پرطرفدار هستیم. در همین راستا نیز ساعاتی پیش تصاویری منتسب به کیس‌های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس منتشر گردید که به کار گیری دوربین دوگانه در این محصولات را تائید می‌کنند.

0

پیش از این اخبار پیرامون آیفون 7 تصریح می‌کردند که جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون در آیفون بعدی اپل حذف خواهد شد و تصاویر رندر شده منسوب به کیس‌های آیفون ۷ و ۷ پلاس نیز این امر را تائید می‌کنند.

در این تصاویر آنچه بیشتر به چشم می‌آید استفاده از لنز دوگانه و اسمارت کانکتور تنها در مدل ۵.۵ اینچی آیفون که احتمالاً آیفون ۷ پلاس خواهد بود خبر می‌دهد. به این ترتیب باید گفت خریدارانی که انتظار دارند اپل به غیر از ابعاد در آیفون‌های بعدی خود از لحاظ سخت‌افزاری تغییر زیادی نمی‌دهد، از این سیاست جدید اپل مأیوس خواهند شد.

unknown

همچنین همان‌طور که مشاهده می‌شود سه نقطه‌ای که در آی‌پد پرو به عنوان کانکتور هوشمند برای کیبورد این دستگاه دیده بودیم در آیفون 7 نیز وجود دارد اما ابزار جانبی استفاده کننده از آن هنوز مشخص نیست. البته به نظر می رسد خطوط پلاستیکی آنتن حالا تنها در لبه‌های دستگاه وجود دارد و البته دوربین دوم نیز با کمی فاصله و برجستگی در کنار دوربین اصلی جای گرفته است.

برخی منابع از تعبیه کانکتور هوشمند در این محصول به منظور اتصال کیبورد جانبی خبر داده‌اند و این در حالی است که عده‌ای دیگر نیز معتقدند اپل به موازات این طراحی مشغول کار بر روی کاوری مجهز به باتری هوشمند است که از طریق این درگاه کانکتور هوشمند می‌تواند آیفون 7 را شارژ کند.ناگفته نماند که به نظر می‌رسد کاور مذکور صرفاً برای نسخه 4.7 اینچی عرضه خواهد شد.

ip7plus-gld-ly_editor_a

البته آن‌طور که از این تصاویر نیز پیداست، اپل کماکان قصد دارد درگاه 3.5 میلی‌متری صدا را از بدنه آیفون حذف کرده و تمامی سازندگان هدفون را مجبور کند تا محصولات خود را برای سازگاری با آیفون 7 با درگاه Lightning این گوشی بسازند. این تغییر احتمالاً در نسل‌های بعدی آی‌پد و آی‌پاد تاچ نیز اعمال خواهد شد. در هر حال از جمله ویژگی‌های نسل بعدی گوشی هوشمند آیفون که در شهریورماه طبق منوال همه ساله معرفی خواهد شد می‌توان به تراشه ارتقا یافته A10، برخورداری از 3 گیگابایت حافظه رم و احتمالاً برای اولین بار قابلیت مقاومت در برابر آب اشاره کرد.

9to5mac

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.