درز تصاویری که استفاده از OLED TouchPad را در مک‌بوک پرو بعدی تایید می‌کند

تصاویر تازه درز کرده منتسب به فریم نسل بعدی مک‌بوک پرو بعدی تائید می‌کنند که مهندسین کوپرتینوها از OLED TouchPad به جای تاچ پد فیزیکی در این محصول استفاده کرده‌اند.

0

OLED TouchPad می‌تواند جای دکمه‌های فیزیکی فانکشن که در مک‌بوک‌های فعلی نیز می‌بینیم را بگیرد. همچنین ممکن است اپل از Touch ID در نسل بعدی لپ‌تاپ‌های خود استفاده کند. در کنار شایعه نوار لمسی OLED، ظاهراً در طراحی از لولاهایی که به روش ریخته‌گری تزریقی و به کمک فلزی جدید ساخته‌شده‌اند استفاده می‌شود که باعث شده سری پرو را سبک‌تر و نازک‌تر بسازد.

macbook-pro-front-1

علاوه بر این منبع خبر تصریح می‌کند که اپل در نسل بعدی مک‌بوک پرو نیز همچنان از پارامتر نازک شدن نسبت به نسل قبلی پیروی گرده است و این در حالی است که انتظار می‌رود محصول مورد بحث به کانکنتور USB-C، Thunderbolt 3 و احتمالاً  سنسور Touch ID تجهیز شود. همچنین فاصله میان صفحه کلید تا نمایشگر بسیار ناچیز است و در واقع می‌توان گفت نمایشگر OLED آن دقیقاً بالای صفحه کلید قرار گرفته است.

left_and_right

در همین راستا روز گذشته یکی از منابع چینی وابسته به اپل تصاویری از فریم مک‌بوک پرو بعدی را منتشر کرد که در صورت صحت آن‌ها، احتمالاً دستگاه مورد بحث به جای بهره بردن از تاچ پد سنتی به OLED TouchPad لمسی مجهز شده است. البته ناگفته نماند که  اضافه شدن این قابلیت به نسل جدید مک‌بوک پرو صرفاً به دلیل بالا بردن زیبایی دستگاه نبوده و مهندسین اپل در نظر دارند برای هر ژست حرکتی اعمال شده بر روی OLED TouchPad یک میانبر خاص تعریف کنند.

در سوی دیگر تصاویر درز کرده نشان می‌دهد که اپل در این دستگاه از درگاه USB-C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون استفاده کرده و این در حالی است که پیش‌تر شایعه گردید بود ورودی هدفون در مک‌بوک پرو بعدی حذف شده است.

cultofmac

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.