Honor 8 هواوی احتمالا یک نسخه کوچک شده Honor V8 خواهد بود

همانطور که در جریان هستید شرکت هواوی خط و مشی به کار گیری دوربین های دوگانه را در سال 2016 برای گوشی های بالا رده خود در نظر گرفته و بر همین اساس نیز چندی پیش Honor V8 با بهره گیری از دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی ساخت لایکا در قاب پشتی رونمایی گردید و حال در همین رابطه تصویری از فبلت Honor 8 پیش از رونمایی رسمی به بیرون درز کرده که نشان میدهد این محصول نیز دوربین دوگانه را از پرچمدار هواوی به ارث برده است.

0

بر این اساس شایعات تازه منتشر شده بیان می‌کنند که Honor 8، همچون Honor V8 در قاب پشتی میزبان دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی است و این در حالیست که گفته می‌شود دوربین سلفی آن نیز به لنز 8 مگاپیکسلی تجهیز شده است. البته در تصویر منسوب به این دستگاه نامی از شرکت لایکا بر روی دوربین دوگانه آن یافت نمی‌شود و این احتمال حتی وجود دارد که سنسور دوربین مورد بحث توسط خود شرکت چینی طراحی گردیده باشد.

در سوی دیگر شنیده می‌شود Honor 8 که هم اکنون با کد داخلی فارادی در حال توسعه است از سخت‌افزاری قدرتمند همچون صفحه‌نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 2K، تراشه مرکزی Kirin 955، چهار گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی، درگاه یو‌اس‌بی_سی، درگاه مادون‌قرمز برای کنترل از راه دور لوازم‌خانگی و قابلیت پشتیبانی از شارژ وایرلس بهره می‌برد.

علاوه بر این منابع نزدیک به هواوی تصریح کرده‌اند که مهندسان شرکت چینی در طراحی Honor 8 تمام توان خود را برای عرضه یک گوشی شکیل به کار گرفته‌اند به طوری که در دو طرف دستگاه از پوشش منحنی گوریلا گلس 2.5D  استفاده شده است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.