چینی‌ها محصول خود را برای حذف درگاه هدفون آیفون 7 آماده کرده‌اند!

جک ۳.۵ میلی‌متری مدت‌های زیادی است که در گوشی‌های هوشمند جا خوش کرده؛ اما شایع شده که اپل قید این جک را در آیفون بعدی خود خواهد زد، ظاهرا چینی‌ها از هم اکنون به استقبال این امر رفته‌اند و محصول خود را برای حذف درگاه هدفون آیفون ۷ آماده بازار کرده‌اند.

0

شایعات زیادی در اینترنت دست به دست می‌شود که اپل در آیفون بعدی خود از درگاه لایتنینگ به جای جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون استفاده خواهد کرد. اپل هنوز صحبتی در این خصوص به میان نیاورده است و با این حساب باید تا رونمایی آیفون ۷ برای صحت و سقم این شایعه صبر کنیم اما ظاهرا تولیدکنندگان چینی این حرف‌ها سرشان نمی‌شود و قبل از اینکه چیزی از جانب اپل به صورت رسمی اعلام شود دستگاه تبدیل جک ۳.۵ میلی‌متری به پورت لایتنینگ را ساخته و مشغول به تبلیغ و بازاریابی این محصول هستند، این محصول برای کاربران iOS که قرار است آیفون ۷ را خریداری کنند ساخته شده است.

همان‌گونه که اشاره شد جک ۳.۵ میلی‌متری مدت‌های زیادی است که در تجهیزات دیجیتال حضور دارد و با این حساب هدفون‌های بسیار زیادی با این جک در بین کاربران وجود دارد، اینجاست که اگر کاربران ایفون ۷ قصد شنیدن به موسیقی دلخواه خود را داشته باشند این دستگاه قادر است جک ۳.۵ میلی‌متری را به پورت لایتنینگ تبدیل کند.

ناگفته نماند که در حال حاضر سایر سازندگان هدفون نیز دست روی دست نگذاشته‌اند و محصولات مختلفی را برای تعامل با درگاه لایتنینگ روانه بازار کرده‌اند. از طرف دیگر انتظار می‌رود اگر اپل در آیفون بعدی خود واقعا جک ۳.۵ میلی‌متری را حذف کند، در آینده شاهد هدفون‌های بیشتری با پورت لایتنینگ در بازار باشیم.

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که که اپل تمایلی به استفاده محصولات جانبی ساخته شده توسط سایر تولید کنندگان ندارد و همیشه سعی در حفظ اکوسیستم داخلی خود دارد. به همین منظور انتظار می‌رود شاهد دستگاه تبدیل پورت لایتنینگ به جک ۳.۵ میلی‌متری از جانب اپل هم برای آیفون بعدی باشیم.

ubergizmo.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.