رونمایی بی‌سر وصدای ال‌جی از گوشی‌های هوشمند LG X Power و LG X Style

اگرچه ال‌جی از ابتدای سال جاری تمرکز خود را بر روی تولید و عرضه گوشی‌های بالا رده معطوف کرده، با این حال این شرکت کره‌ای ساعاتی پیش از دو گوشی مقرون‌به‌صرفه تحت سری X با نام‌های LG X Power و LG X Style در سکوت رسانه‌ای رونمایی کرد.

1

بر این اساس همان‌طور که شاید از نام LG X Power بتوان حدس زد، این گوشی همراه به باتری غول‌پیکر 4100 میلی‌آمپر ساعتی تجهیز گردیده که قرار است انرژی فعالیت سخت‌افزاری همچون نمایشگر 5.3 اینچی مجهز به فناوری iPS با رزولوشن 720، پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای MT6735 مدیاتک، تراشه گرافیکی Mali-T720، دو گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی و دوربین اصلی و سلفی به ترتیب 13 و 8 مگا پیکسلی را تأمین نماید.

اما در سوی دیگر LG X Style از نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن 720p، تراشه مرکزی اسنپ‌دراگون 410، 1.5 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی در کنار قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، باتری 2100 میلی‌آمپر ساعتی، دوربین اصلی 8 و دوربین سلفی 5 مگا پیکسلی بهره می‌برد.

طبق اعلام شرکت سازنده، گوشی‌های هوشمند LG X Power و LG X Style به ترتیب قرار است با برچسب 180 و 200 دلاری از ماه آینده به بازار عرضه شوند.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ابوالفضل می‌گوید

    قیمت مناسب و طراحی زیبا