امکان استریم بازی بر روی ایکس‌باکس وان به گوشی‌های ویندوزی اضافه خواهد شد

قابلیت استریم کردن بازی‌های کنسول اکس باکس وان، به شما این اجازه را می‌دهد تا بازی‌های آن را در رایانه شخصی خود که ویندوز 10 بر روی آن نصب است اجرا کنید. اگرچه این قابلیت تا پیش از این برای پی‌سی های ویندوزی 10 معرفی شده بود، با این حال به نظر می‌رسد مایکروسافت در حال توسعه قابلیت مذکور برای گوشی‌های مبتنی بر ویندوز 10 هم می‌باشد.

0

استریم بازی که البته پیش از این برای پی‌سی های قدرت گرفته از ویندوز 10 معرفی شده بود، در واقع این امکان را به کاربران خواهد داد تا بدون نیاز به حمل کنسول بازی، از بازی‌های اجرا شده در دیگر اتاق‌های منزل نیز استفاده کنند.

xboxstream

در همین راستا یکی از توسعه‌دهندگان ردموندی‌ها مطلبی را در شبکه Reddit  از نسخه بتای ایکس باکس بر روی گوشی‌ ویندوزی خود، همراه با تصاویری فوق منتشر کرده است که بر اساس آن به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک می‌توان بازی‌های ایکس باکس وان را بر روی گوشی‌های ویندوزی در حالت استریم اجرا کرد.

البته ناگفته نماند که در تصویر فوق کاربر پس از انتخاب گزینه “play from console” با خطایی مواجه شده است که احتمالاً به دلیل آماده نبود زیر ساخت قابلیت مورد بحث بر روی نسخه بتای اپلیکیشن ایکس باکس وان می‌باشد. در هر حال اگر این قابلیت حقیقی بوده باشد، احتمالاً در بیلدهای رداستون بعدی به ویندوز 10 موبایل افزوده خواهد شد.

mspoweruser

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.