معرفی نسخه اختصاصی گلکسی اس 7 طلایی سامسونگ با پرتره ولادیمیر پوتین در روسیه!

ولادیمیر پوتین طرفداران دو آتشه خاص خود را دارد و همین امر باعث شده تا نسخه‌های اختصاصی گلکسی اس ۷ به رنگ طلایی و با چهره ولادیمیر پوتین برای روس‌ها عرضه شود.

1

پوتین در روسیه طرفدران سینه چاکی دارد که حاضرند برای اثبات هواداری خود به این سیاستمدار هر کاری بکنند، به این ترتیب اگر این افراد قصد خرید گوشی همراه هوشمند داشته باشند چه بهتر از اینکه گوشی بخرند که عکس ولادیمیر پوتین در پشت آن حک شده باشد.

از طرف دیگر باید گفت که واحد بازاریابی شرکت‌های تزئین کننده گوشی حواس‌شان به همه جا هست و از این نقطه ضعف روس‌های طرفدار پوتین به نحو احسن به نفع خود استفاده می‌کنند. به همین منظور شاهد گوشی شخصی‌سازی شده گلکسی اس 7 هستیم که نقش ولادیمیر پوتین در پشت آن خودنمایی می‌کند.

putin-yellow-gold-galaxy-s7
البته بازار گوشی‌های شخصی سازی شده داغ‌تر از این حرف‌هاست و شرکت‌های مختلف گوشی‌های هوشمندی زراندود و نقره‌نشان زیادی تاکنون روانه بازار کرده‌اند. گوشی که امروز صحبت‌ آنرا می‌کنیم ساخت دست شرکت Caviar است و Supremo Putin Rubino نام گرفته است.

این گوشی خوش نقش و نگار برای طرفداران پوتین ۲۷ هزار دلار آب می‌خورد، البته این قیمت گزاف بی‌دلیل نیست و این گوشی در قسمت پشت به نقش رئیس جمهور روسیه منقش شده و در ساخت آن از ۱۹۰ سنگ یاقوت استفاده شده است. لازم به ذکر است که این گوشی گران قیمت تنها به تعداد سه دستگاه ساخته شده است.

putin-gold-galaxy-s7
البته تعداد طرفداران دو آتشه پوتین بیشتر از این حرف‌هاست و با این حساب مدل ارزان‌تری از این گوشی نیز برای افرادی که هم به پوتین علاقه دارند و هم درآمدمالی چندانی ندارند از جانب این شرکت معرفی شده است، این گوشی هم به نقش پوتین در قسمت پشت خود مزین است و رنگ طلایی آن با قیمت ۲۶۰۰ دلار به فروش می‌رسد، مدل طلای سفید این گوشی هم ۲۴۰۰ دلار قیمت دارد.

sammobile.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. شاغلام می‌گوید

    اگه عکس احمدی نژاد رو بزنن هیشکی نمیخره?