تاخیر مجدد در معرفی ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی؛ آیا اصلا باید امیدوار باشیم؟

اچ‌تی‌سی حدود سه است که گجتی شبیه به ساعت‌های هوشمند رایج در بازار را در دست توسعه دارد، با این حال هنوز هیچ منبع معتبری تاریخ معرفی ساعت هوشمند این شرکت را تائید نکرده است.

1

ساعت هوشمند نوعی ساعت مچی غیر شماته‌ای است که علاوه بر نشان دادن زمان توانایی انجام برخی پردازش‌ها از نوع دستیار دیجیتال شخصی را نیز دارد. از آنجا که تولید ساعت‌های هوشمند به دلیل تازگی بازار سود سرشاری را برای تولیدکنندگان آن‌ها به همراه دارد، اغلب غول‌های تولیدکننده گوشی هوشمند جهان همچون سامسونگ، هواوی ال‌جی و حتی ایسوس به سمت عرضه این گجت ها روی آورده‌اند.

در این بین تنها  اچ‌تی‌سی است که تا کنون موفق نشده ساعت هوشمندی در خور یک پرچم‌دار برای رقابت در بازار عرضه نماید. البته ناگفته نماند که از حدود دو سال پیش زمزمه معرفی قریب‌الوقوع ساعت هوشمند این شرکت تایوانی بر سر زبان‌ افتاده است، با این حال تا به این لحظه علی‌رغم وعده وعیدهای مدیرعامل اچ‌تی‌سی Cher Wang، اکنون حتی نشانه‌هایی از حقیقی بودن این گجت در دست نیست.

از آن‌جایی که کیفیت ساخت و طراحی صنعتی گوشی‌های این شرکت مثال‌زدنی است بسیاری منتظر هستند تا یک ساعت هوشمند نیز از این شرکت عرضه شود با این حال نه گفته‌های Cher Wang و نه اطلاعات منتشر شده توسط Evan Blass تا کنون در رابطه با زمان معرفی این محصول به حقیقت نپیوسته‌اند.

حال در همین راستا و در ادامه شایعات پیرامون ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی، لودهنده معروف توئیتری @evleaks، ضمن انتقاد از سیاست شرکت تایوانی، خبر به تعویق افتادن زمان معرفی ساعت هوشمند این شرکت را به تاریخ نامعلومی تائید کرده است. در هر حال هرچند هنوز زمان معرفی این محصول در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، با این حال می‌توان حدس زد که اچ‌تی‌سی در نظر دارد ساعت هوشمند خود را به پلتفرم اندروید ویر 2 تجهیز کرده و آن را در یک مراسم همراه با سری جدید نکسوس در اواخر سال جاری معرفی نماید.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ابوالفضل می‌گوید

    من که منتظرم ساعتها به کمال خودشون برسن بعدبخرم!بخصوص سیستم عامل آندروید ویر2 هم عرضه بشه ببینیم چی میشه!ساعتهای سونی وهواوی و ال جی رو دیدم جالبن.اپل هم جای خودشو داره.موتو360 هم …