ایسوس نیز بالاخره از هدست واقعیت مجازی خود رونمایی کرد

امسال بازار واقعیت مجازی گرم است و سلاطین فناوری محصولات خود را یکی پس از دیگری روانه بازار می‌کنند، ایسوس نیز از این قافله عقب نماند و شاهد رونمایی هدست واقعیت مجازی این شرکت بودیم.

0

ایسوس در طراحی هدست واقعیت مجازی خود خوش سلیقگی به خرج داده و به لحاظ زیبا شناختی این محصول همانند ذِن‌واچ (ZenWatch) این شرکت طراحی شده است. این هدست واقعیت مجازی که طی مراسم Computex 2016 رونمایی شد به لحاظ ظاهر با هدست‌های مجازی ال‌جی، سامسونگ و گوگل تفاوت شایانی دارد و همان‌گونه که اشاره شد با محصولی طرف هستیم که به لحاظ ظاهری یک سر و گردن بالاتر از سایر رقبا است.

به خدمت گرفتن رنگ‌های نقره‌ای و فلزی به همراه بند چرمی در این هدست نظر هر بیننده‌ای را جلب ‌می‌کند. اگر از طرفداران واقعیت مجازی باشید حتما به خوبی می‌دانید که بیشتر هدست‌های واقعیت مجازی موجود در بازار با گوشی هوشمند کار می‌کنند و به احتمال زیاد هدست واقعیت مجازی ایسوس نیز از این قائده مستثنی نیست و گوشی پرچمدار ذن‌فون در این هدست واقعیت مجازی جا خوش خواهد کرد. در قسمت کناری این هدست واقعیت مجازی هم شاهد صفحه‌ تاچ پد و چند دکمه برای اعمال تنظیمات هستیم.

به غیر از مواردی که اشاره شد ایسوس در خصوص سایر مشخصات سخت‌افزاری این محصول جدید خود و قیمت و زمان عرضه شدن آن سخنی به میان نیاورده است؛ اما با توجه به سیاست‌هایی که از ایسوس سراغ داریم این هدست واقعیت مجازی فاصله درازی تا زمان عرضه به بازار ندارد.

ubergizmo.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.