نسل جدید لپ‌تاپ‌های گیمینگ ایسوس با نام ROG GX800 معرفی شد

لپ‌تاپ گیمینگ یکی از دوست‌داشتنی‌ترین ابزارهای موجود در دنیای گیم است که حتی در صورت عدم وجود بودجه کافی برای خرید آن‌ها، باز هم هواخواه زیادی دارد. در همین راستا بخش تولید لپ‌تاپ‌های گیمینگ ایسوس موسوم به ROG، ساعاتی پیش از مدل جدیدی با نام ROG GX800 در کامپیوتکس 2016 رونمایی کرد.

0

تا چند سال گذشته لپ‌تاپ‌های گیمینگ ابعاد و ضخامت بسیار ناخوشایندی داشتند و چندان قابل حمل نبودند، اما امروزه با حذف برخی محدودیت‌های سخت افزاری و بهینه‌سازی‌های صورت گرفته شاهد حضور لپ‌تاپ‌های گیمینگ سبک وزن و با ضخامت کم هستیم.

بر این اساس مدل ROG GX800 نیز همچون سایر مدل‌های گیمینگ از ظاهری شبیه به سفینه فضایی برخوردار بوده، با این حال در سینه میزبان کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 1080 از نوع SLI  با پیکربندی پردازنده سری K اینتل است.

asusGX800_Dockingms800طبق اطلاعات منتشر شده در مراسم معرفی این محصول، تراشه مرکزی ROG GX800 با کلاک فرکانس 4.4 گیگاهرتز فعالیت می‌کند، این در حالیست که بخش پردازشگر گرافیکی و حافظه موقت بر روی فرکانس 1428 مگاهرتز و 3.8 گیگاهرتز تنظیم شده‌اند.

قرار است قطعات داخلی این مدل توسط یک ورودی 660 واتی تغذیه شود، با این حال امکان اورکلاک کردن Hydro به صورت پیش‌فرض تعبیه گردیده است. از دیگر ویژگی‌های لپ‌تاپ ROG GX800 ایسوس میتوان به سیستم خنک‌کنندگی مایع، کیبورد مکانیکی، مبدل صدای دیجیتال به آنالوگ ESS  و امکان کاستوم سایز نور پس‌زمینه کیبورد اشاره کرد.

windowscentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.