سرویس پرداخت Samsung Pay Mini برای اندروید و iOS در یک ماه آینده رونمایی خواهد شد

سرویس پرداخت موبایل Samsung Pay در عمر کوتاه خود عملکرد رضایت‌بخشی داشته است و اخیرا نیز در اخبار داشتیم که سرویس Samsung Pay Mini جهت راحتی بیشتر کاربران در حین تراکنش‌های مالی تا یک ماه دیگر برای اندروید و iOS رونمایی خواهد شد.

0

سامسونگ توانسته سرویس پرداخت موبایل Samsung Pay را با موفقیت در کشورهای مختلفی که بیشتر آنها پر جمعیت هم هستند راه‌اندازی کند؛ این امر باعث شده تا سامسونگ به فکر رونمایی سرویس Samsung Pay Mini برای پلتفرم‌های معروف موبایل باشد. هدف اصلی این سرویس استفاده از خدمات پرداخت آنلاین است.

از روی نام انتخابی برای این سرویس می‌توان حدس زد که با نسخه‌ای جمع و جورتر از سیستم پرداخت موبایل Samsung Pay سروکار داریم که قرار است تنها برای پرداخت‌های آنلاین استفاده شود و خبری از امکان پرداخت استاندارد MST (Magnetic Secure Transaction) در این سرویس جدید نیست.

بد نیست بدانید کارشناسان دلیل موفقیت و محبوبیت سیستم پرداخت Samsung Pay را استفاده از فناوری MST می‌دانند؛ این فناوری در حال حاضر برگ‌برنده‌ای است که سیستم‌‌های پرداخت Android Pay و Apple Pay به عنوان دو رقیب بزرگ Samsung Pay از آن محروم هستند. با این حساب انتظار می‌رود در اپلیکیشن Samsung Pay Mini کاربر قادر باشد به شیوه‌ای ساده و آسان برای پرداخت از طریق کارت اعتباری خود با گوشی همراه هوشمند تعامل برقرار کند.

گفته می‌‌شود در حین انجام تراکنش مالی از این طریق برای کاربر رسید هم صادر می‌شود و برای رعایت نکات امنیتی، کاربر باید گذروا‌ژه‌ای ۶ کاراکتری را در این اپلیکیشن وارد کرده یا با استفاده از اثر انگشت، هویت خود را اثبات کند. همان‌گونه که در ابتدا هم اشاره شد این سیستم پرداخت ظرف یک ماه آینده در اختیار کاربران اندروید iOS قرار می‌گیرد و بدون شک تا آن زمان اطلاعات بیشتری از Samsung Pay mini به بیرون منتشر خواهد شد.

ubergizmo.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.