Jawbone ظاهرا تصمیم به توقف تولید دستبندهای تندرستی و اسپیکرهای بلوتوثی خود گرفته است

گزارش‌ها از شرایط مالی بد شرکت Jawbone خبر می‌دهد؛ به این ترتیب Jawbone ظاهرا تصمیم گرفته تا آتش به مالش بزند و تولید دستبند‌های تندرستی و اسپیکرهای بلوتوثی خود را متوقف کند.

0

به گزارش منابع آگاه، شرکت Jawbone در حال حاضر خط تولید دستبند‌های سلامتی UP خود را کاملا متوقف کرده است و این خط تولید به شرکت‌ دیگری فروخته شده است. این منابع خبری گزارش می‌دهند که اوضاع Jawbone بدتر از این حرف‌هاست و دستبندهای تندرستی UP اصلا در بازار فروش خوبی ندارند؛ ظاهرا این شرکت برای ادامه بقا آینده روشنی پیش روی خود نمی‌بیند.

آخرین مدل دستبند تندرستی Jawbone را در بازار با نام UP4 می‌شناسیم؛ بد نیست بدانید این دستبند یک سالی می‌شود که روانه بازار شده اما خبری از فروش موفق این محصول به گوش نخورده است. به این ترتیب بعید بنظر می‌رسد اگر Jawbone به تولید این دستبند‌های تندرستی در آینده ادامه دهد.

همان‌گونه که اشاره شد شواهد از اوضاع نامناسب Jawbone خبر می‌دهد؛ گفته می‌شود که واحد اسپیکرهای بلوتوث این شرکت نیز اوضاع خوبی ندارد و تولید این محصولات هم متوقف شده است؛ به این ترتیب Jawbone برای فروش محصولاتی که نتوانسته در بازار به فروش برساند در به در به دنبال خریدار است. شرکت Jawbone مدتی است که اوضاع مالی خوبی ندارد؛ چندین ماه پیش نیز شاهد بسته شدن دفتر نیویورک این شرکت و تعدیل ۶۰ نیرو از پرسنل Jawbone بودیم.

بسیاری از کارشناسان اقتصادی بر این باورند که صنعت موبایل باعث رکود شرکت‌هایی نظیر Jawbone شده است. به این ترتیب می‌توان گفت محصولاتی نظیر دستبند سلامتی آینده چندان روشنی ندارند و شرکت‌هایی که محصولات هوشمندی از این قبیل می‌سازند از هم اکنون باید به فکر دو یا سه سال آینده خود باشند چرا که پیش‌بینی می‌شود اگر بازار به همین منوال پیش رود بعید به نظر می‌رسد شرکت‌های خرده پایی از این دست قادر به ادامه فعالیت خود باشند.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.