این اپلیکیشن شما را با یک موسیقی با توجه به آب و هوای آن روز صبح از خواب بیدار می‌کند

پانچو نام گربه‌‌ای بامزه با بارانی زرد رنگ و البته اپلیکیشنی است که به شما این امکان را می‌دهد با آهنگ متناسب با آب و هوای آن روز از خواب بیدار شوید. پانجو ابتدا یک سرویس آب و هوایی روزانه‌ی ساده‌ بود اما حالا بعنوان اپلیکیشنی کارآمدتر ظاهر شده است.

0

نخستین چیزی که در پانچو به چشم می‌خورد پیش‌بینی منحصر به فرد وضعیت آب و هوا است. این اپلیکیشن به اعلام وضع هوا محدود نیست بلکه جملات و حتی گاهی تصاویر متحرک خنده‌داری درباره‌ی هوا پخش می‌کند. ویژگی‌های معمول دیگری مثل پیش‌بینی‌ ساعتی و روانه نیز در آن وجود دارد.

آنچه پانچو را متمایز می‌کند این است که علاوه بر اپلیکیشن هواشناسی، ساعت زنگدار نیز هست. در تبِ زنگ هشدار می‌توانید موسیقی خاصی را برای روزهای خاصی از هفته تنظیم کنید. بجای بوق بوق و جرینگ جرینگِ پی‌درپی پانچو بر اساس آب و هوای آن روز برایتان موسیقی پخش می‌کند و اینگونه است که احتمالا یک روز صبح با موسیقی‌ آرام و شاد بمناسبت آفتابی بودن و روز دیگر بخاطر بارانی بودن هوا با موسیقی‌ سنگین و غم‌انگیز از خواب بیدار می‌شوید و به همین سادگی با اتمام زنگ بیدار باش بدون اینکه به صفحه نگاه کرده باشید از وضعیت هوا مطلع شده‌اید.

poncho_android

پانچو از این قابلیت برخوردار است که وضعیت آب و هوای صبح و عصر و آخر هفته را بشکل نوتیفیکیشن بر روی گوشی شما نمایش دهد و اطلاعاتی در خصوص تاثیر آب‌ و ‌هوا بر مو، آلرژی، ترافیک و وضعیت پارک در اختیارتان قرار دهد. پانچو اپلیکیشنی رایگان است اما در حال حاضر بشکل نسخه‌‍ی بتا در دسترس است و برای گرفتن آن باید حساب کاربری رایگان داشته باشید.

اگر از بیدار شدن‌های تکراری خسته شده‌اید اپِ شاد و مفید پانچو راهی مناسب برای تغییر اوضاع است. پانچو در نوع خود اپ هواشناسی خوش‌طرحی است. زنگ بیدار باشِ آن بهترین خصوصیت‌اش است.  نکته‌ای که لازم است بدانید این است که نمی‌توانید آنرا از پلی‌استور دانلود کنید. برای دانلود این اپِ کاربردی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

Download-at-Google-play

phandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.