اپتک جدیدترین پروژکتورهای موبایلی خود را به بازار ایران معرفی کرد

عصر چهارشنبه گذشته شرکت Global Aiptek Corp به عنوان شرکت پیشرو در تکنولوژی پروژکتورهای کوچک و تصویربرداری دیجیتال، جدیدترین پروژکتورهای موبایلی خود را برای ورود به بازار ایران، معرفی کرد.

0

شرکت  Global Aiptek Corp (GAC) زیرمجموعه شرکت Aiptek International است که از سال 1997 به عنوان شرکت پیشرو در تکنولوژی تصویربرداری دیجیتال و صوتی و تصویری بی‌سیم شروع به فعالیت کرده است.

GAC  نیز در اکتبر سال 2015 با تمرکز روی پروژکتورهای کوچک و استفاده از تکنولوژیهای شرکت Aiptek International  ایجاد و موفق شد که مدیریت و مالکیت بزرگترین زیرمجموعه شرکت Aiptek را در کشور آلمان به دست گیرد تا بتواند به طور موثری بازارهای اروپا و خاورمیانه را پشتیبانی کند. همچنین این شرکت در مارس 2016، شعبه آمریکای خود را در شهر شیکاگو تاسیس کرد تا بتواند بازارهای آمریکا و آمریکای شمالی را نیز پوشش دهد.

Aiptek-Iran

فرانک شو مدیرعامل شرکت اپتک در نشست خبری با معرفی ماموریتهای شرکت GAC به عنوان شرکت پیشرو در بازار پیکو پروژکتورهای کوچک، ارائه  محصولات نوآورانه را یکی از اهداف این شرکت برشمرد.

وی گفت: ایجاد تجربه بصری و شنیداری که می تواند حس توانمند سازی، الهام بخش و سرگرم کننده به زندگی مشتریان بدهد از دیگر اهداف مدنظر ما است. درهمین حال قصد داریم تضمین کنیم که تجربه عالی در کیفیت ساخت، قابلیت حمل و عملکرد بالا را در همه محصولات، به مشتریانمان ارائه خواهیم داد.

به عقیده وی پتانسیل رشد پروژکتورهای شخصی بمانند رشد نوت‌بوک در سال 1996 است. در این نشست که با حضور اصحاب رسانه و چندی از توزیع کنندگان اپتک،  برگزارشد، 4 محصول از پروژکتورهای جیبی و قابل حمل این برند شامل MobileCinema i60، iBeamBlock، MobileCinema i70 و P800 به بازار ایران معرفی و رونمایی شد.

پروژکتور MobileCinema i60

این پروژکتور مخصوص گوشی های آیفون 6 و 6S است که می‌تواند تصاویر و فیلم‌ها را به اندازه 60 اینچ پخش کند. این پروژکتور می‌تواند در جلسات و مسافرت‌ها، تصاویر، فیلم‌ها، گزارشات و اسناد را روی یک دیوار سفید پخش کند.

Aiptek-MobileCinema-i60

با استفاده از این پروژکتور، با برخورداری از تکنولوژِی DLP نیازی به هیچ برنامه‌ای برای پخش نبوده و تصاویر بطور مستقیم با میزان لومنس 70 ، با کیفیت VGA و کنتراست 1:1000 پخش می‌شوند.

عمر لامپ در این محصول 20 هزار ساعت است و نه تنها یک پروژکتور کوچک است بلکه پاور بانک با ظرفیت 3000 میلی آمپر نیز است.  این دستگاه با کمک کابل HDMI مخصوص انواع گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آی‌پد، با این دستگاه‌ها نیز سازگاری دارد و قیمت آن در بازار جهانی 279 دلار خواهد بود.

پروژکتور iBeamBlock

محصول دوم کمپانی GAC پروژکتور iBeamBlock با قابلیت ماژولار و انعطاف‌پذیری دستگاهی سه‌کاره است که علاوه بر کارایی پروژکتور، می‌تواند به عنوان تبلت و پاوربانک نیز عمل کند.

Aiptek-iBeamBlock

اجزای این دستگاه همانند لگو و بصورت آهن ربایی بهم می چسبند و نه تنها می‌توانند عملکرد مجزای خودشان را داشته باشند، بلکه تشکیل یک دستگاه کامل را دهند. تبلت موجود در این دستگاه دارای  سیستم عامل ویندوز 10 است.

پروژکتور MobileCinema i70

این پروژکتور محصول سوم این کمپانی است که پروژکتوری قابل حمل بی‌سیم با لومنس 70 و تکنولوژی DLP است که دارای پاور بانک داخلی بوده و 135 گرم وزن دارد.

Aiptek-MobileCinema-i70

این مدل برای پخش محتوای گوشی‌های موبایل و نوت‌بوک‌ها به صورت وای فای و یا با استفاده از کابل HDMI مناسب است.

Aiptek-MobileCinema_i70

قیمت این محصول در بازارهای جهانی 329 یورو اعلام شده است.

پروژکتور P800

کمپانی اپتک همچنین با تولید جدیدترین محصول خود با نام P800 به عنوان نسل بعدی پروژکتورهای کوچک، توانسته است کماکان پیشرو در دنیای این محصولات باشد. این محصول یکی از افتخارات این شرکت به جهت ارائه تجربه‌ای برتر به کاربران خانگی و تجاری محسوب می‌شود.

Aiptek-P800

طراحی منحصر به فرد، تبلت 5 اینچی روی این دستگاه با بدنه آلومینیومی آن، چیدمان 8 اسپیکر به صورت 360 درجه با کیفیت پخش بالا، قابلیت پخش با اندازه 120 اینچ با وضوح  تصویر 800 در 1280 پیکسل و باطری 36 هزار میلی‌آمپرساعتی آن، قابلیت‌های منحصر بفردی هستند که نظیر آن در هیچ جای دنیا دیده نمی‌شود. قیمت این پروژکتور نیز 999 دلار خواهد بود.

پروژکتور جیبی PocketCinema A100W

در این مراسم همچنین کمپانی اپتک از سینمای جیبی PocketCinema A100W که می‌تواند تصاویر و فیلم ها را به اندازه 120  اینچ پخش کند نیز رونمایی کرد.

Aiptek-PocketCinema-A100W

با برخورداری از تکنولوژیِ DLP و Miracast نیازی به هیچ برنامه ای برای پخش نبوده و تصاویر بطور بی سیم  با لومنس 120 ، با کیفیت WVGA  و کنتراست 1:1000 پخش می‌شوند.

بزودی تمامی این محصولات با گارانتی GAC ایران در دسترس مصرف کنندگان ایرانی قرار خواهد گرفت.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.