نسخه بتمن گلکسی اس 7 اج سامسونگ در راهست!

شرکت سامسونگ از هر ترفندی برای افزایش آمار فروش گوشی‌های هوشمند تراز اول خود چشم پوشی نمی‌کند و این بار نیز در نظر دارد نسخه‌ای خاص از گلکسی اس 7 اج را با باندل و لوازم جانبی مزین به تم قهرمان آرخام سیتی یعنی بتمن راهی بازار نماید.

0

البته ناگفته نماند که سامسونگ با ارائه ورژن خاص محصولات برجسته‌اش چندان بیگانه نیست زیرا چندی پیش نیز نسخه مرد آهنی پرچم‌دار 2016 خود را برای علاقه‌مندان به فیلم‌های کمپانی مارول به بازار عرضه کرده بود و به نظر می‌رسد این بار توبت هواداران فیلم‌های DC است که حال و هوای بتمن را در گوشی همراه خود نیز حس کنند.

با توجه تیزر منتشر شده در حساب کاربری توئیتر سامسونگ به نظر می‌رسد نه تنها بایستی منتظر نسخه بتمن گلکسی اس 7 اج باشیم، بلکه شرکت کره‌ای همچنین در نظر دارد لوازم جانبی مزین به این تم را هم به بازار عرضه نماید. هرچند هنوز مشخص نیست که چه تعداد گوشی گلکسی اس 7 اج با تم بتمن عرضه خواهد شد اما با توجه به سابقه پرچم‌داران گذشته این شرکت، می‌توان پیش‌بینی کرد که این مدل نهایتاً در 10 هزار نسخه تولید گردد.

phandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.