ال‌جی از گوشی هوشمند LG Stylus 2 Plus در تایوان رونمایی کرد

ال‌جی گوشی هوشمند LG Stylus 2 Plus را در تایوان رونمایی کرد، انتظار داریم پس از گذشت مدتی، شاهد این گوشی هوشمند بلند بالا در سایر بازارهای جهانی نیز باشیم.

5

طرفداران گوشی‌های ال‌جی به خوبی با گوشی Stylus 2 ال‌جی آشنا هستند؛ این گوشی توانست نظر مشتریان را به خود جلب کند و حالا به همین خاطر  شاهد معرفی LG Stylus 2 Plus هم هستیم.

این گوشی قد و قامتی بلند دارد و به صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی مجهز است که از رزولوشن فول‌ اچ‌دی بهره می‌برد، Stylus 2 Plus نسبت به مدل معمولی این گوشی، پردازنده بهتری دارد و از اسنپ‌دراگون ۴۳۰ بهره می‌برد. با این حساب در این محصول جدید ال‌جی شاهد پردازنده هشت هسته‌ای که در فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز کار می‌کند طرف هستیم. در کنار این مشخصات سخت‌افزاری، گوشی Stylus 2 Plus به ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز است.

lg-stylus-2-plus

این گوشی از لحاظ دوربین نیز با سنسور ۱۶ مگاپیکسلی روانه بازار خواهد شد. در Stylus 2 شاهد دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بودیم که Stylus 2 Plus هم از همین سنسور برای گرفتن عکس‌های سلفی استفاده می‌کند.

همان‌گونه که اشاره شد این گوشی در رده فبلت‌ها قرار می‌گیرد و ابعادی برابر با ۱۵۵ در ۷۹.۶ در ۷.۴ میلی‌متر دارد. وزن Stylus 2 Plus نیز دقیقا ۱۴۶ گرم است. یک باتری ۳ هزار میلی‌آمپری وظیفه رساندن انرژی به تمامی قسمت‌های سخت‌افزاری این گوشی خوش قد و بالا را به عهده گرفته است.

پشتیبانی از شبکه مخابراتی 4 LTE و دو سیم کارت به همراه اندروید نسخه ۶.۰ سایر مشخصات این گوشی را تشکیل می‌دهد. ال‌جی برای این محصول جدید خود قیمتی برابر با ۳۴۰ دلار را در نظر گرفته است و انتظار می‌رود تا در اوایل تیر ماه شاهد Stylus 2 Plus در بازار باشیم.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. آوان می‌گوید

    سلام این گوشی وارد بازار ایران شده قیمتش چنده ممنون می شم جواب بدید

    1. علی ارغوان می‌گوید

      خیر هنوز واردبازار ایران نشده

  2. شبگرد می‌گوید

    سلام من این گوشی رامیخوام. وارد ایران میشه؟؟؟؟ چ قیمتی؟؟؟ لطفا زود بگید

    1. علی ارغوان می‌گوید

      خیر این نسخه مخصوص بازار تایوانه

  3. hami می‌گوید

    ایاوراردایران میشه