ایسوس دو تبلت جدید از سری ZenPad 8 و ZenPad 10 را معرفی کرد

سری تبلت‌های ZenPad ایسوس روز گذشته با دو محصول جدید هشت و ده اینچی به‌روزرسانی شد. هر دو تبلت با اندروید 6.0 و رابط کاربری ZenUI و قیمت‌هایی رقابتی عرضه خواهند شد.

0

تبلت‌های ZenPad 8 Z380M و ZenPad 10 Z300M از چیپست 4 هسته‌ای مدیاتک MT8163 با فرکانس 1.5 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Mali T720MP2 و وضوح تصویر 1280 در 800 پیکسل عرضه شده و به وای‌فای b/g/n، GPS، درگاه کارت حافظه و دوربین‌های 5 و 2 مگاپیکسلی مجهز خواهند شد. هر دو تبلت همچنین در رنگ‌های خاکستری تیره، سفید و رزگلد به بازار خواهند آمد.

ZenPad 8 که تصویرش را در بالا مشاهده می‌کنید نسخه ارزان‌تر این دو تبلت است که 349 گرم وزن داشته و دارای یک بلندگوی رو به جلو است. این تبلت 8 ساعت دوام شارژ داشته و در دو نسخه عرضه خواهد شد. نسخه اول با 8 گیگابایت حافظه داخلی و یک گیگابایت رم و نسخه دوم با 16 گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت رم معرفی شده است.

ZenPad-10

تبلت ZenPad 10 که بزرگ‌تر و کمی زیباتر است 500 گرم وزن داشته و باتری آن 11 ساعت دوام خواهد داشت. این تبلت دارای دو بلندگوی استریو در جلو بوده و باز هم در دو نسخه عرضه می‌شود. هر دو نسخه 16 و 32 گیگابایتی این تبلت با 2 گیگابایت رم عرضه خواهد شد و می‌توانید آن‌ها را به یک کیبورد بلوتوث با نام ASUS Mobile Dock متصل کنید. در مورد قیمت یا عرضه جداگانه این داک هنوز اطلاعاتی در دست نیست.

ASUS-Mobile-Dock

ایسوس در زمینه تبلت‌های ارزان‌قیمت و یا میان‌رده بیگانه نیست و تاکنون تبلت‌های زیادی از جمله سری نکسوس 7، سری MeMO Pad و Transformer Pad را عرضه کرده است. ZenPad 10 با قیمت 223 دلار برای نسخه 16 گیگابایتی و ZenPad 8 نیز با قیمت 178 دلار برای نسخه 8 گیگابایتی عرضه خواهد شد. هر دو مدل با 5 گیگابایت فضای ابری ASUS WebStorage به همراه دو سال فضای 100 گیگابایتی گوگل درایو عرضه خواهند شد هرچند که تاریخ عرضه آن‌ها هنوز مشخص نیست.

AndroidHeadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.