شیائومی از پهپاد سبک مقرون بصرفه Mi Drone با قابلیت فیلمبرداری 4K رونمایی کرد

باخبر شدیم شیائومی قصد دارد بخت خود را در بازار پهپادها با عرضه پهپاد سبک مقرون بصرفه Mi Drone بیازماید، این پهپاد در کنار قیمت ارزان خود از قابلیت فیلمبرداری 4K نیز پشتیبانی می‌کند.

0

شیائومی به ساخت محصولات باکیفت و خوش‌قیمت معروف است، رعایت همین اصول باعث شده تا این شرکت نوپا بتواند در عمر کوتاه خود محبوبیتی جهانی کسب کند، بد نیست بدانید در حال حاضر میلیون‌ها گوشی همراه هوشمند شیائومی در چین و سایر کشورهای آسیایی به فروش رسیده است. از طرف دیگر این روزها شاهد افزایش محبوبیت پهپادها هستیم و این تجهیزات به محصولاتی خانگی تبدیل شده‌اند، این‌جاست که شیائومی هم قصد دارد در بازار پهپادها حضور داشته باشد، به همین منظور شاهد رونمایی پهپاد Mi Drone از جانب شیائومی در هفته گذشته بودیم.

xiaomi-mi-drone-1

پهپاد Mi Drone قرار است در دو نسخه ساخته شود. نسخه اول این پهپاد قیمتی برابر با ۳۸۰ دلار دارد و به دوربین فول‌ اچ‌دی برای تصویربرداری مجهز است، قرار است سرمایه ساخت این پهپاد از طریق سرمایه‌گذاری جمعی، گردآوری شود. لازم به ذکر است که پهپاد Mi Drone با ریموت کنترلی روانه بازار می‌شود که از گوشی‌ شیائومی Mi به عنوان مسیریاب استفاده می‌کند. در این پهپاد باتری ۵،۱۰۰ میلی‌آمپری تعبیه شده که به راحتی قابل تعویض است.

xiaomi-mi-drone-3

به غیر از این موارد، پهپاد جدید Mi Drone مشخصه بارز دیگری ندارد، البته شیائومی مدعی است که پهپاد ساخت دست این شرکت از آنجایی که به ماژول دوربین و پره‌های قابل جداشدن مجهز است، سرویس و نگه‌داری راحت‌تری دارد. مدل دیگر این پهپاد هم همان‌گونه که در ابتدا ذکر شد به دوربین فیلمبرداری 4K  مجهز است و قیمتی برابر با ۴۶۰ دلار خواهد داشت. شیائومی وعده داده که نسخه مجهز به دوربین 4K این پهپاد در مرداد ماه امسال برای آزمایش آماده باشد.

ubergizmo.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.