هواوی نسخه محدود گوشی هوشمند میت 8 با امضای لیونل مسی را معرفی کرد

هوآوی و ZTE در میان بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند در چین قرارگرفته‌اند. ازلحاظ مقایسه، کریستین رونالدو و لیونل مسی در حال حاضر ازنظر برخی افراد بهترین فوتبالیست‌ها در جهان هستند.

0

با توجه به این مطلب هرکدام از این دو نفر تبلیغ‌کننده‌ای برای یک شرکت تولیدکننده گوشی هوشمند چینی هستند. لیونل مسی در سمت هوآوی قرارگرفته و کریستین رونالدو به‌تازگی قراردادی را با برند Nubia از ZTE امضا کرده است.

چند روز پیش کریستین رونالدو در مدت کوتاهی بعد از امضای قرارداد با Nubia، در جدیدترین تیزر Nubia Z11 Max حضور پیدا کرد و حالا نوبت مسی است. هوآوی به‌تازگی نسخه خاصی از فبلت پرچم‌دار خود یعنی Huawei Mate 8 که توسط لیونل مسی امضاشده را معرفی کرده است.

این فبلت، همان ویژگی‌های فبلت اصلی که شش ماه پیش معرفی شد را دارد و حتی ظاهر آن‌هم به‌جز امضای مسی که در پشت دستگاه قرارگرفته، تغییر دیگری نکرده است.

Huawei-Mate-8-Lionel-Messi-edition

این نسخه خاص از دستگاه، تنها در رنگ طلایی مایل به قهوه موکا عرضه‌شده و قیمتی معادل 670 دلار خواهد داشت. توجه کنید که این مدل از گوشی 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای داخلی دارد پس به‌عنوان‌مثال نمی‌توانید انتظار خرید مدلی که مجهز به 3 گیگابایت رم و امضای مسی باشد را داشته باشید. هنوز معلوم نیست که این گوشی در خارج از چین هم عرضه بشود یا خیر.

Huawei Mate 8 دارای صفحه‌نمایش 6 اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل بوده و از فلز ساخته‌شده است. دستگاه از پردازنده Kirin 950 64 بیتی هشت هسته‌ای، در کنار پردازنده گرافیکی Mali-T880 MP4 استفاده می‌کند.

دوربین 16 مگاپیکسلی مجهز به تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال نیز در پشت دستگاه قرارگرفته و یک دوربین 8 مگاپیکسلی هم در جلوی گوشی موجود است. دستگاه با اندروید 6.0 مارشملو و رابط کاربری Emotion UI 4.0 هوآوی عرضه می‌شود. در داخل دستگاه جای دو سیم‌کارت وجود دارد و بهتر است باتری 4000 میلی‌آمپری آن را که امکان تعویضش توسط کاربر وجود ندارد، فراموش نکنیم. ابعاد گوشی 157.1 در 80.6 در 7.9 میلی‌متر است و 185 گرم وزن دارد.

androidheadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.