درز تصاویر رسمی گلکسی C5 سامسونگ یک روز پیش از رونمایی رسمی

در ماهی که گذشت شایعات و تصاویر متعددی از سامسونگ گلکسی C5 در وب منتشر شد و در خبرها خواندیم که این گوشی در کمیسیون ارتباطات فدرال مورد تایید قرار گرفته و گواهی رگلاتوری چینی TENNA را نیز دریافت کرده است.

0

Official-images-of-the-Samsung-Galaxy-C5

حالا درحالی‌که انتظار می‌رود فردا از این دستاورد تازه‌ی سامسونگ رونمایی شود روز گذشته نیز تصاویری رسمی از دستگاه بر روی وب‌سایتی آلمانی منتشر شد که با تصاویر پیش‌تر منتشر شده از آن مطابقت دارد.

Samsung-Galaxy-C5

بر اساس اسناد و مدارک TENNA و اطلاعات موجود Samsung Galaxy C5 به صفحه نمایش 5.2 اینچی سوپرآمولد با وضوح تصویر 1080 در 1920 مجهز است و چیپست اسنپدراگون 617 با  با پردازنده 1.5 گیگاهرتزی و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 405 به گوشی جان می‌دهد.

 

GalaxyC5

رم 4 گیگ و حافظه داخلی 32گیگ، دوربین پشت 16 و دوربین جلو 8 نیز از دیگر مشخصات C5 هستند. وظیفه ی تامین انرژی این گوشی هوشمند بر دوش باطری 2600 میلی آمپر ساعتی می‌باشد و اندروید 6.0.1 به صورت پیشفرض بر روی آن نصب شده است. در خصونص چند و چونِ دستگاه اطلاعی در دست نیست اما بدون شک این مساله نیز در خلالِ رونمایی روشن می‌شود.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.