اتومبیل‌رانی در جاده‌های مرگبار با Cyberline Racing در اندروید / دانلود کنید

عشق به سرعت و هیجان جزئی جدا نشدنی از نوجوانی و جوانی به شمار می‌آید و با گسترش تکنولوژی این حس را می‌توان در تلفن‌های هوشمند هم ارضا کرد. با معرفی بازی Cyberline Racing از سری بازی‌های جنگ ماشینی با فارنت همراه باشید.

2

زیر سبک Vehicle Combat قدمت تقریباً زیادی در تاریخ بازی‌ها دارد و شاید بتوان منشأ آن را سری بازی‌های ماریو کارت دانست. پس از جنگ‌های فانتزی ماریو کارت، مبارزه ماشین‌ها در پیست با عرضه عنوانی مثل Twisted Metal رنگ و بوی جدی شدن به خود گرفت و سال‌ها بعد بازی‌هایی مثل Death Race، Blur و Split Second آن را تکمیل کردند.

Cyberline Racing بیش از سایر عناوینی که گفتیم به Blur شباهت دارد؛ یک بازی مسابقه‌ای به ظاهر واقع‌گرایانه که کمی هم عناصر تخیلی را چاشنی خود کرده؛ مثلا در آن می توانید روی سقف یک ماشین معمولی، تیرباری عظیم‌الجثه نصب کنید و با شلیک گلوله نه تنها بر رقبا پیروز شوید، بلکه آنها را به طور کامل خاکستر کنید!

cyberline

اگر دلتان هوای Twisted Metal کرده و از جنگ ماشین‌ها در پیست لذت می‌برید، خوشحال باشید! چرا که Cyberline Racing تقریبا با همان حال و هوا پا به صفحه نمایش تلفن‌های هوشمند گذاشته!

مسابقات بازی Cyberline Racing در شانزده فصل مختلف دنبال می‌شوند و شانزده ماشین هم به طور کلی در بازی قابل آزاد کردن هستند. استودیوی Creative Mobile روی جلوه‌های بصری بازی هم زمان زیادی را گذاشته و مجموعاً گرافیک نرم و دلنشینی را در بازی شاهد هستید.

کنترل هم مثل بازی‌های آسفالت به شیوه Tilt Screen انجام می‌شود و برای کارهایی مثل تیراندازی و بمب‌گذاری هم سوایپ به طرفین در نظر گرفته شده. به طور کلی اگر از دوست‌داران بازی‌های ماشین‌سواری از نوع جنگی هستید بازی Cyberline Racing که می‌توانید آن را از فارسروید دریافت کنید، نظر شما را جلب خواهد نمود.

Farsroid-Download

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Foad می‌گوید

    چجور دانلودش کنم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      لینک انتهای مطلب هست!!! ?