المپوس از جان‌سخت‌ترین دوربین اکشن خود تا به امروز رونمایی کرد

تردیدی نیست که وقتی حرف از دوربین‌های اکشن باشد، اولین گزینه‌ای که به ذهن اهل فن خطور می‌کند، دوربین‌های GoPro هستند که با طراحی کوچک، سبک و خاصی که دارند به راحتی می‌توان در هر سطحی از آن‌ها استفاده کرد.

0

دوربین‌های GoPro‌را می‌توان به راحتی بر روی کلاه ایمنی خود نصب کنید یا با استفاده از پایه مخصوص به میز وصلش کنید و یا آن را سوار یک پهپاد کنید. اما GoPro ضعفی که دارد این است که اگر می‌خواهید آن را از ضربه و صدمات احتمالی ناشی از برخورد با اشیاء مختلف حفظ کنید، باید با صرف هزینه، قاب‌های مخصوصی را خریداری کنید.

حالا المپوس دوربینی معرفی کرده که علاوه بر داشتن امتیازات معمول یک اکشن کم، بدون نیاز به خرج پول بیشتر برای خرید محافظ مقاوم، خودش به اندازه‌ی کافی در برابر عوامل آسیب‌رسان فیزیکی مقاوم است. Olympus Stylus Tough TG-Tracker با توجه به مشخصاتی که دیدیم، محکم‌ترین و قوی‌ترین دوربین اکشنی‌ست که این کمپانی ژاپنی تولید و معرفی کرده است.

این دوربین یک سنسور ۸ مگاپیکسلی ۱/۲.۳ اینچنی دارد که می‌تواند فیلم‌های 4K با ۳۰ فریم در ثانیه و یا فیلم‌های فول HD با وضوح 1080p با ۶۰ فریم در هر ثانیه ضبط کند. این دوربین مجهز به یک لنز ۱۳.۹ میلی‌متری با روزنه‌ی f/2.0 است. از لحاظ ضد آب بودن هم تا عمق ۳۰ متری زیر آب خیالتان راحت باشد.

همچنین این دوربین در برابر سقوط آزاد از ارتفاع دو متری، برودت هوا تا ۱۰ درجه سانتی‌گراد زیر صفر و همچنین نیرویی تا ۱۰۰ کیلوگرم-نیرو، آخ نخواهد گفت! اکشن کم جدید المپوس که دارای یک نمایشگر ۱.۵ اینچی نیز هست، با قیمت ۳۵۰ دلار از ماه آینده روانه‌ی بازار خواهد شد.

Ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.