درز تصاویر دستبند هوشمند Gear Fit 2 سامسونگ در حال کار؛ احتمال معرفی در خرداد ماه

چند هفته پیش تصاویری از Gear Fit 2 بر روی وبسایت رسمی سامسونگ منتشر شد و معلوم شد این شرکت قصد دارد محصولِ سلامتی جدیدی به بازار عرضه کند. پس از آن نیز تصاویر رندر شده‌ی این محصول از رنگ‌های‌ صورتی، آبی و سیاه آن پرده برداشت و اما امروز تصاویر تازه می‌گویند این دستبند سلامت تا ماه آینده به بازار عرضه می‌شود.

0

حدودا دو هفته‌ی پیش بود که برای اولین بار گزارش شد سامسونگ ماه آینده عرضه‌ی دستبند هوشمند Gear Fit 2 را در کره آغاز می‌کند. گفته می‌شود این نخستین محصول سلامت مجهز به Bio Processor سامسونگ است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا وضعیت سلامت خود را کنترل کنند.

اطلاعات پیشین می‌گویند دستبند سلامت سامسونگ از نمایشگر 1.84 اینچی سوپرآمولد و حافظه داخلی 4گیگ برخوردار است و چیپ GPUی  آن در واحد پردازشِ مرکزی تعبیه شده است.

gear-fit-2-Leak

تصاویر نشان می‌دهند که دستبند Gear Fit 2 بدنه‌ای پلاستیکی و مسطح دارد و برای فعالیت‌هایی نظیر شنا مناسب است. سامسونگ تاریخ عرضه و قیمت دقیقی برای این محصول اعلام نکرده اما شایعات از احتمال عرضه‌ی آن در خرداد ماه خبر می‌دهند.

sammobile

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.