بالارفتن یک صخره‌نورد از ساختمان 140 متری با قدرت مکش جاروبرقی ال‌جی!

ال‌جی طی اقدامی عجیب برای تبلیغات‌ خود از صخره‌نورد معروف “Sierra Blair-Coyle” استفاده کرد. سیرا بلیر کویل برنده‌ی رقابت صخره‌نوردی  2015 آمریکا این بار با استفاده از قدرت مکشِ دو جاروبرقی ال‌جی مدل Zero K94SGN  از سازه‌ی شیشه‌ای ساختمانی به ارتفاع 140 متر بالا رفت.

0

جاروبرقی‌های مورد استفاده فاقد سیم هستند و بوسیله‌ی باطری کار می‌کنند. مکش حاصل از جارو از شیلنگ‌های بزرگی که شبیه جاروی کارواش است به پدهای سیاه‌رنگ مکنده که در دستِ فرد است می‌رسد و باید وزن خود و فرد بالا رونده و تجهیزات که در مجموع معادل 70کیلوگرم است را بر روی سطح لغزنده تحمل کند.

کویل دو جاروبرقی را بر پشت خود قرار داد که یکی از آن دو مکش را بر روی هر دو دست فراهم می‌کرد. او باید برای برداشتن پدِ مکنده از روی سطح شیشه‌ای و برداشتنِ گام بعدی هر بار جارو را خاموش و روشن کند پس اقدامات امنیتی لازم اتخاذ ‌شد، برای اینکار از طناب‌های ایمنی استفاده شد تا در صورت خراب شدن جارو تلفات جانی به بار نیاید.

گرچه کویل در طول این ماراتون تحت کنترل بود اما کار ساده نیست. تسمه‌هایی از یک سو به پا و از سوی دیگر به پدهای مکنده وصل شده بود تا جا پای محکمی برایش فراهم کند. واضح است که این بانویِ صخره‌نورد ترسی از ارتفاع ندارد و اگر شرکتی بخواهد قدرت مکشِ جاروبرقی خود را به رخ همگان بکشد استخدام خانمی که با کمک جارو از ساختمان شیشه‌ای بالا می‌رود بهترین گزینه است.

slashgear

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.