آیا این اولین تصویر درست از آیفون 7 اپل است؟

هنوز هیچ تصویر یا خبر رسمی از آیفون ۷ در دست نیست؛ اما مسلم است که اپل در حال ساخت این گوشی است و در همین بین تصویری به بیرون درز پیدا کرده که ادعا می‌شود اولین تصویر درست از ایفون ۷ اپل است.

0

این روزها شاهد استفاده از طراحی‌های زیبا در گوشی‌های پرچمدار هستیم، سامسونگ، ال‌جی و اچ‌تی‌سی برای طراحی پرچمداران ۲۰۱۶ خود چیزی کم نگذاشته‌اند و همین امر باعث شده تا سطح توقع هواداران آیفون از طراحی آیفون ۷ بالا رود.

از طرف دیگر باید گفت هنوز تا رونمایی گوشی‌های تراز اول اپل چهار ماه فاصله داریم و به همین منظور هر از گاهی تصویر یا شایعه‌ای از آیفون ۷ نُقل مجلس هر محفل اینترنتی می‌شود. اکنون نیز شاهد هستیم که یک بلاگ‌ اینترنتی تصویری را منتشر کرده که ادعا می‌شود اولین تصویر واقعی آیفون ۷ است. iphone-7-rear-shell

بلاگ خبری فرانسوی NowhereElse تصویری را از آیفون ۷ منتشر کرده که مدتی است در شبکه اجتماعی بزرگ چینی Weibo دست به دست می‌چرخد.

در این تصویر شاهد پشت آیفون ۷ هستیم. اولین چیزی که در این تصویر به خودنمایی می‌کند قسمت بزرگ لنز آیفون ۷ است. لازم به ذکر است که آیفون ۷ پلاس نسخه بزرگ‌تر آیفون ۷ است و انتظار می‌رود با لنز دوگانه روانه بازار شود،

از طرف دیگر گفته می‌شود که آیفون ۷ با یک دوربین در قسمت پشت عرضه می‌شود که این عکس منتشر شده نیز این شایعه را تایید می‌کند.

ناگفته نماند که در وب‌سایت Weibo اخبار و تصاویر مختلفی منتسب به گوشی‌های تراز اول به بیرون درز پیدا می‌کند و با این حساب چندان هم نمی‌توان به این تصویر منتشر شده اعتماد کرد. این تصویر به اندازه‌ای نامفهوم است که حتی می‌توان حدس زد به صورت دستی ویرایش شده تا قد و قامت آیفون ۷ را در ذهن تداعی کند.

برای تایید این ادعا پیشنهاد می‌کنیم به لنز دوربین آیفون ۷ در این تصویر از نزدیک دقت کنید. در کنار دوربین، خطوط مربوط به آنتن هم به چشم می‌خورد که به نظر می‌رسد به صورت نوارهایی در پایین و بالای پشت گوشی تعبیه شده‌ است. از طرف دیگر قسمت فلش نیز به جاری رنگ زرد به رنگ مشکی دیده می‌‌شود که این امر ممکن است از قاب خالی آیفون ۷ حکایت کند که در این تصویر شاهد آن هستیم.

در مجموع باید گفت اگر واقعا این تصویر صحت داشته باشد و اولین تصویر درست آیفون ۷ باشد (که این امر خیلی بعید به نظر می‌رسد). در قسمت پشت آیفون ۷ از لحاظ طراحی شاهد ظرافت خاصی نیستیم.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.