اپ‌نت؛ اپلیکیشن DinnerTime Plus برای کنترل استفاده کودک از دستگاه هوشمند

استفاده کودک از گوشی یا تبلت هوشمند، مدیریت مخصوص به خود را نیاز دارد، اینجاست که اپلیکیشن DinnerTime Plus برای تنظیم زمان و نحوه استفاده کودکان و نوجوانان از گوشی‌های هوشمند ساخته شده است تا والدین بتوانند با خیال راحت در کنار فرزند دلبندشان نهار یا شام صرف کنند.

0

حتما برای شما هم پیش‌آمده که در سر سفره مشغول صرف غذا هستید در صورتی که هیچ یک از فرزندان شما حواس‌شان به غذا خوردن نیست و گرم مشغول بازی با گوشی‌ همراه یا تبلت هوشمند خود هستند، دقیقا همینجاست که اپلیکیشن DinnerTime Plus کمک حال شما خواهد بود.این اپلیکیشن در واقع نقش یک مدیر دیجیتال برای صدور مجوز جهت استفاده کودک از دستگاه هوشمند را ایفا می‌کند.

dinnertime-plus-interfaz

اپلیکیشن DinnerTime Plus بر روی دستگاه والدین و کودک نصب می‌شود و به این ترتیب والدین قادر هستند زمان مشخصی را برای استفاده از گوشی توسط کودک مشخص کنند، به این ترتیب در زمانی که قرار است فرزند دلبند شما مطالعه داشته باشد دیگر قادر نیست از تبلت خود استفاده کند چرا که اپلیکیشن DinnerTime Pluls آنرا قفل کرده است یا وقتی که قرار است کودک به خواب برود نیز این اپلیکیشن تبلت یا گوشی را قفل می‌کند تا حواس کودک به بازی پرت نشود.

dinnertimeplus

جالب است بدانید که اپلیکیشن DinnerTime Plus حتی به والدین اجازه می‌دهد امکان استفاده از اپلیکیشن‌های مشخصی را بر روی گوشی یا تبلت خود صادر کنند. برای نمونه ممکن است شما صلاح بدانید که کودک شما هنوز در سن و سالی نیست که فیلم‌های یوتیوب را مشاهده کند، به این ترتیب به راحتی قادر هستید دسترسی به یوتیوب را ببندید.


اما برسیم به دلیل انتخاب نام اپلیکیشن!. صرف شام و نهار هم در این اپلیکیشن با خلاقیت بالایی طراحی شده است، زمانی که ناهار یا شام آماده شد کافیست تا والدین گزینه صرف غذا در گوشی یا تبلت خود را از طریق اپلیکیشن Dinner Time Plus انتخاب کنند، به این ترتیب پیامی بر روی صفحه‌نمایش گوشی یا تبلت کودک مبنی بر آماده بودن غذا نمایش داده می‌شود و به طور همزمان تبلت یا گوشی هم به مدت یک ساعت قفل می‌شود تا کودک نتواند به بهانه بازی از صرف شام یا نهار طفره برود.

DinnerTime-Plus

امکانات و خلاقیت به کار گرفته شده در Dinner TimePlus به این جا ختم نمی‌شود، دکمه‌ای در این اپلیکیشن وجود دارد که والدین با فشار دادن آن قادر هستند به مدت ۲۴ ساعت تبلت یا گوشی کودک خود را قفل کنند. این امر برای مواردی که کودک شما از دستوراتی که قرار بوده انجام دهد سرپیچی کرده باشد بسیار کاربرد دارد و به نوعی می‌توان با عدم اجازه استفاده کودک از تبلت وی را تنبیه کرد.

dinnertime-plus-1

از طرف دیگر میزان استفاده اپلیکیشن‌های مختلف در گوشی یا تبلت نیز توسط این اپلیکیشن به والدین گزارش داده می‌شود. ناگفته نماند که امکان گزارش‌گیری از عملکرد کودک در گوشی برای نسخه رایگان DinnerTIme Plus فعال نیست و کاربران باید نسخه کامل آنرا خریداری کنند. البته این اپلیکیشن قیمت چندانی ندارد و با صرف مبلغ ۳.۹۹ دلار می‌توان از تمامی امکانات آن استفاده کرد، لازم به ذکر است که نسخه کامل این اپلیکیشن امکان اضافه کردن ۵ دستگاه اندرویدی را برای کنترل والدین میسر می‌سازد.

جالب‌ترین موردی که در این اپلیکیشن به نظر می‌رسد امکان رصد کردن میزان استفاده کودک یا نوجوان از اپلیکیشن‌های مختلف است، به این ترتیب اگر فرزند شما بیش از اندازه وقت خود را در یک اپلیکیشن به خصوص هدر می‌دهد به راحتی می‌توان این اپلیکیشن را شناسایی و آنرا محدود کرد. اپلیکیشن DinnerTime Plus در گوگل‌پلی امتیاز ۳.۸ را کسب کرده است و جالب است که افرادی که از آن شکایت دارند بیشتر کودکان و نوجوانان هستند!

با در نظر گرفتن تمامی این موارد با استفاده فرزند دلبندتان از گوشی یا تبلت هوشمند خود مشکل دارید و به دنبال راهی هوشمند برای مدیریت وی هستید پیشنهاد می‌کنیم اپلیکیشن DinnerTime Plus را با مراجعه به لینک زیر دانلود کنید:

Bazaar-Badge-Light

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.