کریستین رونالدو‌ به عنوان سفیر جهانی برند نوبیا شرکت ZTE معرفی شد

برند Nubia یکی از زیر مجموعه‌های شرکت بزرگ ZTE در چین است، با خبر شدیم کریستین رونالدو معروف قرار است نقش سفیر جهانی برند Nubia را ایفا کند.

0

بازار گوشی‌های همراه بازار وسوسه‌ برانگیزی است و هر شرکتی که وارد این بازار شد و توانست برای خود اسم و رسمی دست و پا کند به دنبال گسترش قلمرو خود می‌افتد، شرکت ZTE نیز در حال حاضر فروش خوبی از گوشی‌های همراه خود در چین دارد. همین امر باعث شده تا این شرکت بزرگ چینی به فکر گسترش بازار خود باشد.

چند ماه پیش شاهد سایت رسمی جهانی محصولات برند نوبیا (Nubia) بودیم و این‌گونه که پیداست این برند هم فکر جهانی شدن به سرش زده است. حضور در بازار جهانی موبایل به این راحتی‌ها هم نیست و در حال حاضر رقبای بسیار گردن کلفتی بازار موبایل دنیا را قبضه کرده‌اند، به همین منظور نوبیا باید از هم اکنون به فکر دست و پا کردن تبلیغاتی اساسی باشد، به همین منظور باخبر شدیم نوبیا برای تبلیغات جهانی خود دست به دامان کریستین رونالدو، ستاره معروف فوتبال شده است.
Cristiano-Ronaldo-Nubia-ambassador-official_1
بر اساس آخرین گزارش‌ها کریستین رونالدو هفته پیش با نوبیا جلسه‌ای رسمی داشته است. این خبر در ابتدا شایعه‌ای بیش نبود اما از قرار معلوم مذاکره میان یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های فوتبال دنیا و نوبیا ختم به خیر شده و منجر به عقد قرار داد گردیده است. نوبیا هم تصویری رسمی را از کریستین رونالدو منتشر کرده تا همکاری تبلیغاتی فیمابین رسما تایید شده باشد.

اگر به تصویر منتشر شده با دقت نگاه کنید رونالدو را مشاهده خواهید کرد در حالی که تاریخ امروز در پایین این تصویر به چشم می‌خورد تا سند دیگری باشد بر تایید همکاری رونالدو و نوبیا. در حال حاضر مشخص نیست که نوبیا کدام بازارهای جهانی را مد نظر دارد اما امضای قرارداد همکاری تبلیغاتی بین کریستین رونالدو و نوبیا از عزم این شرکت برای حضور هر چه بیشتر در بازارهای جهانی خبر می‌دهد.

در اخبار و شایعات منتشر شده، اشاره‌ای به مبلغ قرار داد میان رونالدو و نوبیا نشده است؛ اما علاقه‌مندان دو آتشه فوتبال به خوبی می‌دانند که کریستین رونالدو در حال حاضر یکی از ستاره‌های بین‌المللی باشگاه پر افتخار رئال‌مادرید است و با این حساب قرارداد بین این ستاره مطرح دنیای فوتبال و نوبیا باید خرج زیادی را روی دست این شرکت چینی گذاشته باشد.
Cristiano-Ronaldo-Nubia-brand-ambassador_2
از طرف دیگر بدون شک نوبیا این تبلیغات را بی‌‌دلیل آغاز نکرده و حتما محصولات سخت‌افزاری خوبی در آستین دارد که بعد از همکاری با رونالدو احتمال رونمایی آنها بیشتر می‌شود. گوشی نوبیا Z11 Mini به تازگی رونمایی شده است و با توجه به سیاست‌های اخیر نوبیا انتظار داریم تا در آینده نزدیک شاهد رونمایی نوبیا Z11 و Z11 Max باشیم.

بد نیست بدانید این دو گوشی در حال حاضر استانداردهای TENAA را نیز دریافت کرده‌اند، از طرف دیگر پیش‌بینی می‌شود که هر دو محصول به پردازنده‌ای تراز اول مجهز نباشند. با این حساب احتمال می‌رود نوبیا Z11 و Z11 Max به ترتیب از چیپست اسنپ‌دراگون ۶۱۷ و اسنپ‌دراگون ۶۵۲ بهره بگیرند. آنچه بر اساس مشخصات افشا شده در مستندات استاندارد TENNA از این دو گوشی منتشر شده می‌توان انتظار داشت که هر دو محصول به چهار گیگابایت رم مجهز باشند و از لحاظ حافظه ذخیره‌سازی در نسخه‌های مختلفی روانه بازار شوند.

ممکن است نوبیا Z11  با ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی و نوبیا Z11 Max را با ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی در بازار شاهد باشیم. از لحاظ ابعاد هم نوبیا Z11 انتظار می‌رود که سایز کوچک‌تری داشته باشد و از صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی بهره ببرد، از طرف دیگر همان‌گونه که از نام نوبیا Z11 Max انتظار می‌رود، بیش‌بینی می‌شود صفحه‌نمایشی ۶ اینچ در این گوشی خوش قد و بالای نوبیا شاهد باشیم.

در حال هیچ‌کدام از این دو محصول از جانب نوبیا تایید نشده‌اند؛ اما به احتمال بسیار زیاد تا اواخر همین ماه یا نهایتا اوایل ماه آینده شاهد رونمایی آنها خواهیم بود؛ لازم به ذکر است که با توجه به قرارداد جدید تبلیغاتی میان رونالدو و نوبیا ممکن است این دو گوشی به بازارهای جهانی هم راه پیدا کنند.

androidheadlines.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.