انتشار تصویری واقعی منتسب به گوشی هوشمند ZenFone 3 ایسوس

در راستای شایعات از پیش درز کرده پیرامون پرچم‌دار بعدی ایسوس با نام ذن‌فون 3، یک وب‌سایت چینی نیز ساعاتی پیش تصاویری منتسب به نسخه واقعی این محصول را منتشر کرد که در صورت صحت آن، انتظار می‌رود با یک پرچم‌دار تمام فلزی از سوی شرکت تایوانی سروکار داشته باشیم.

0

همانطور که در جریان هستید ZenFone 2 در اوایل سال گذشته میلادی با بهره‌گیری از 4 گیگابایت حافظه رم به عنوان یک قابلیت ویژه معرفی گردید و این در حالی است که اگر پس از گذشت بیش از یک سال از آن زمان، هنوز به طور رسمی خبری از موعد معرفی نسل بعدی این محصول در دست نیست.

البته ناگفته نماند از آنجا که در تمامی عرصه‌ها چند منبع خبری وابسته همیشه وقت زودتر خبرهای احتمالی را برملا می‌کنند، شنیده می‌شود که ایسوس قرار است طی روند برگزاری نمایشگاه Computex 2016 از سه نسخه مختلف پرچم‌دار خود با نام‌های ZenFone 3, ZenFone 3 Deluxe و ZenFone 3 Max پرده بردارد.

ASUS-ZenFone-3-ZenFone-3-Deluxe-and-ZenFone-3-Max-design-leak_1

در همین رابطه نیز هفته گذشته تصویری منسوب به Zenfone 3 و Zenfone 3 Deluxe ایسوس منتشر گردید در آن شاهد فلش دوگانه LED در پشت‌گوشی در کنار دوربین آن هستیم، متأسفانه از روی این تصاویر نمی‌توان به میزان مگا پیکسل به خدمت گرفته شده در دوربین ذن‌فون 3 پی‌برد. به غیر از دوربین در قسمت پشت گوشی ذن‌فون 3 سنسور اثر انگشت غیرمعمولی نیز خودنمایی می‌کند. بیشتر سنسورهای اثر انگشت به صورت دایره‌ای شکل هستند اما این سنسور اثر انگشت ظاهری مستطیل شکل دارد و با این حساب باید دید ایسوس چه برنامه‌ای برای این سنسور دارد.

بر اساس نتایج بنچمارک به ثبت رسیده توسط AnTuTu، لااقل تا به این لحظه میدانیم گوشی هوشمند ZenFone 3 ایسوس که احتمالاً قرار است در تاریخ دهم خردادماه معرفی شود، از سخت‌افزاری قدرتمندی همچون نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی، تراشه مرکزی اسنپ‌دراگون 820، 4 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی در کنار قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی،  دوربین اصلی و سلفی به ترتیب 23 و 8 مگا پیکسلی و باتری 3800 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

androidheadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.